بازدید 13562
اینستاگرام رئیس جمهور آمریکا همچنان میزبان ایرانی‌هاست؛

رکورد 3.5 میلیون پیام در پاسخ به هتاکی‌های ترامپ!

علاوه بر توییتر رسمی دونالد ترامپ، که با توییت‌های گسترده ایرانی‌ها مواجه شد، بزرگ‌ترین کامنت‌گذاری تاریخ شبکه‌های اجتماعی تاکنون توسط کاربران ایران رقم خورد و پست مربوط به این سخنرانی در حساب کاربری رسمی ترامپ با میلیون‌ها کامنت همراه بود و تاکنون با حدود سه و نیم میلیون پاسخ همراه شده است.
کد خبر: ۷۴۰۵۷۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 22 October 2017
پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در مواضعی خصمانه و همراه با هتاکی، به ایران و ایرانی حمله کرد و همه توانش را در یک سخنرانی تهاجمی به کار برد، ایرانی‌ها با حضور در صفحات ترامپ در شبکه‌های اجتماعی، پاسخ گسترده‌ای به او دادند که رکوردها را در فضای مجازی جابجا و میزان مخالفت ملت ایران با مواضع رئیس جمهور آمریکا را به او یادآوری کرد.
 
به گزارش «تابناک»؛ در روزهای اخیر، دونالد ترامپ طی سخنرانی، موضعش را به عنوان رئیس جمهور آمریکا درباره برجام مطرح کرد و برجام را به کنگره فرستاد. ترامپ در جریان این سخنرانی، تحت تأثیر مشاوره‌هایی که به او داده شده بود، به دنبال ایجاد فاصله میان دولت و حاکمیت ایران بود و با تعابیری کوشید تا نشان دهد مواضع خصمانه‌اش نه علیه کلیت ایران، بلکه صرفاً متوجه حکومت جمهوری اسلامی ایران است.رکورد 3.5 میلیون پیام در پاسخ به هتاکی‌های ترامپ!
 
با این حال، او که پیشتر ملت ایران را تروریست خطاب کرده بود، در جریان همین سخنرانی نیز نتوانست به هدفش دست یابد و با استفاده از نام جعلی مورد استفاده شیخ نشین‌های حاشیه خلیج فارس برای خلیج فارس، خون ایرانی‌ها را به جوش آورد و در عین حال نشان داد تا چه حد دورو و فریبکار است و اتفاقاً مشخصاً ملت ایران را هدف قرار داده است.
 
پس از سخنرانی ترامپ، رئیس جمهور آمریکا با انتقادهای گسترده ایرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی همراه شد و تغییر فضای یک طرفه رسانه‌ایِ گذشته که اکنون با ظهور شبکه‌های اجتماعی تغییر کرده، این فرصت را از رئیس جمهور آمریکا گرفت تا بدون نگرانی تبعات موضع گیری‌اش به ایران و ایرانی بتازند و تاوانش را نبیند و پاسخش را نشنود.
 
علاوه بر توییتر رسمی دونالد ترامپ، که با توییت‌های گسترده ایرانی‌ها مواجه شد، بزرگ‌ترین کامنت‌گذاری تاریخ شبکه‌های اجتماعی تاکنون توسط کاربران ایران رقم خورد و پست مربوط به این سخنرانی در حساب کاربری رسمی ترامپ با میلیون‌ها کامنت همراه بود و تاکنون با حدود سه و نیم میلیون پاسخ همراه شده است.
 
این پیام‌ها حاوی نقدهای گسترده نسبت به موضع ترامپ، پیام‌های فارسی و انگلیسی با هشتگ خلیج فارس و در عین حال موارد اندکی از کامنت‌های توهین آمیز بود که نسبت به گستردگی کامنت‌های ایرانی‌ها، درصدی بالایی را شامل نمی‌شد.

در پایین سایر پست‌های صفحه اینستاگرام ترامپ نیز ده‌ها هزار کامنت از سوی ایرانی‌ها در مخالفت با مواضع ضدایرانی‌ اش مطرح شده است.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۲۷
خب خوش به حالمون
بابا ول کنيد اين حرفا رو کشور رو دريابيد
حالش را ببرد!!!!!
اگر ایران همانقدر که از نظر موقعیت سوق الجیشی و نظامی در دنیا مطرح است ، درآمد سرانه و رفاه و شرایط اجتماعی
ملتش هم در دنیا سرآمد دیگر کشورها بود ، هزاران ایرانی نخبه از آمریکا و کانادا و سایر نقاط جهان به ایران باز می گشتند و به عنوان یک دولت و ملت مقتدر و پیشرفته ، به جفنگیات ترومپت روان پریش ، سر سوزنی اهمیت نمی دادند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
احسنت به این نظر.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
اگر فضای امنیتی در بعد سیاسی و اجتماعی مقداری کاهش پیدا کنه و آزادی های اجتماعی بیشتر بشه تا می تونیم از مهاجرت نخبگانمون جلوگیری کنیم و این خودش باعث رشد تصاعدی خواهد شد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۱
درآمد سرانه و رفاه و شرایط اجتماعی نیاز به کار جمعی یک ملت و مسئولان مسئولیت پذیر داره - متاسفانه ملت تنبل و بیکاره و پول پرست و مسئولان خودخواه و عاشق مادیات هرگز موفق نخواهند شد - مطمئن باشید
این امارش کم و زیاد میشه چرا
این اقای ترامپ نون همین خبرهای جنجالی رو میخوره فحش و ناسزاهایش به رسانه های امریکایی هم به همین دلیل است ظاهرا امریکاییها عاشق چنین لومپن هایی هستند
منابع نفت و گاز برای قطری ها، منافع توریست و حمل و نقل مال اماراتی ها. اسمش هم برای ملت ما!
بریم حال کنیم...
لطفا آمار غلط ندین به ملت. رکورد کامنت اینستاگرام رو دیعگو کاستا داره با حدود 4 میلیون کامنت که طرفدارای بشیکتاش دادن
ترامپ همه اخلاقیات و اعتقادات رو بیخیال شده و فقط دنبال پول دراوردن برای کشورش است
مانند تجارتی که خودش انجام داده
تا حدودی موفق بوده . اگر ایرانک پیشنهاد تریلیون دلاری به ترامپ کنه
ترامپ سگ ایران خواهد شد . قطعا
خوب نباس حرف بد راجع به ایران و ایرانی میزد حقش بود.
توحش و بی نزاکتی ما قبلا به استحضار جهانیان رسیده. کار دیگری جز دروغ و فحاشی و دزدی و تقلب بلد نیستیم. و گرنه اوضاع امروزمان این نبود! خخخخخخخخ
مرگ بر آمریکا
3ونیم میلیون کامنت رو نمیگی هتاکی یه کلمه خلیج عربی رو میگی هتاکی !؟
فقط همین هوچیگریها از دستتون برمیاد
حالا فکر کن رییس جمهور ما بجای دریاچه ی میشیگان بیاد بگه دریاچه ی 22 بهمن. مردم امریکا فکر می کنی اصلا اهمیتی داره براشون؟ این رفتار ملت ایران از سر جهل و سرخوردگیه نه اقتدار!
پاسخ ها
ناشناس
| Turkey |
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۳۰
دلیلش اینه مردم آمریکا سرخ پوست هایی بودن که نسلشون توسط همین به اصطلاح آمریکایی ها از بین رفت. هیچکدوم از اینایی که میگی آمریکایی نیستن.
این پست رو از صفخه ش پاک کرده
مشکل اینه مردم فکر می کنن چون اسم خلیج فارسه، کلا متعلق به ایرانه! در صورتی که مثلا هند هیچگونه مالکیت و ادعای مالکیتی بر اقیانوس هند نداره... اینا از جهله.
میدونید برای چی 3.5 میلیون رکورد هست؟ چون هیچ ملتی مثل ما بیکار نیستند و هیچکدام توهم ندارد
همه درحال پیشرفت و نوآوری و ثروت اندوزی هستند
فقط ملت ما در حال پیشرفت در زمینه تعداد فحش ها در فضای مجازی هستند
ترامپ نامرد
هر روز با برجسته کردن برجام و سخنان جنجالی ترامپ نمی شود فساد و مشکلات و نارسائی
های کشور از یاد برد
ترامپ یک خرف زشتی زد. عزیز من بی ادبی با بی ادبی جواب نمیدهند. اگه یک کامنت غیر از فحش ناموسی پیدا کردید. همه رو با هم میریزن سطل آشغال. بعد دفعه بعد بر چسب بی ادب هم به صفات ایرانیا اضافه میشه. رکورد بی ادبی. دلمون خوش کردیم به فرهنگ سه هزار ساله. مهم اینه که الان کجایبم.
ما با اقتصادی پویا و ملتی با فرهنگ در منطقه و حتی دنیا میتونیم جواب اینها رو داد مردم همه در رفاه و اسایش باشن نه با شعار قثط شما وضعیت ببینید شما فساد رانت و پارتی بازی ببینید نتیجه میشه فحش و غیره ... شما وضعیت اعتبار پاسپورت ببینید پول خودمون بدرد نخوره شده تو این مملکت فقط شعار فقط شعار صد سال بگزره هیچ هیچ نصیب میشه
اینو به کسانی بگید که هنوز میگن توییتر باید فیلتر بمونه
بازم گلی به جمال مردم
با این همه فیلترینگ و .... بازم میرن از حیثیت کشور دفاع میکنن
شرمتون باد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار