بازدید 9181
سوژه

شگردتاسفبار برخی فوتبالیست‌ها برای فرارمالیاتی!

این بازیکنان پولی را که البته کمتر از مالیات قانونی آنهاست به موسسات خیریه می دهند اما با هماهنگی این موسسات برگه هایی دریافت می کنند که مبلغ بالاتری روی آن نوشته شده
کد خبر: ۷۳۶۳۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 07 October 2017
برخی از بازیکنان فوتبال که درآمدهای هنگفتی دارند، با استفاده از شیوه کمک به موسسات خیریه از پرداخت قانونی مالیات فرار می کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، این روش به این صورت اجرا می شود که این بازیکنان پولی را که البته کمتر از مالیات قانونی آنهاست به موسسات خیریه می دهند اما با هماهنگی این موسسات برگه هایی دریافت می کنند که مبلغ بالاتری روی آن نوشته شده است. با این شیوه آنها این برگه ها را به اداره مالیات ارائه می دهند و با پرداخت پول کمتری، به راحتی از پرداخت مالیات قانونی خود که همه شهروندان ملزم به پرداخت آن هستند فرار می کنند.

اکثر بازیکنان فوتبال معمولا با مشکل بدهی مالیاتی مواجه هستند که منجر به ممنوع الخروجی شان می شود و البته در بسیاری موارد نیز باشگاه ها را مقصر قلمداد می‌کنند.

شگرد تاسفبار برخی فوتبالیست‌ها برای فرار مالیاتی!


تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۱
هیچ کار خیری در این مملکت بی چشمداشت نیست.
تازه فهمیدی؟
این فقط مربوط به فوتبالیست ها نیست خیلی ها انجام می دهند یک بیمارستان می سازند 1 میلیارد بعد صورت سازی می کنند 100 میلیارد هزینه شده است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
با 1 میلیارد که بیمارستان ساخته نمیشه
ناشناس
| Switzerland |
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۱۵
البته درست میگی ولی چطوری با یک میلیارد میشه بیمارستان ساخت؟! احتمالن منظور شما یک میلیارد دلار بوده
قانون خیلی بدی که سالها قبل مجلس تصویب کرده که مطمئنا دست بدهکاران مالیاتی در آن دخیل بوده معافیت خیرین از پرداخت مالیات و عوارض گمرکی است
متاسفام
تا وقتی که پول مالیات دهنده ها توسط اختلاس گران دزدیده می شود و یا در بهترین حالت در کشورهای دیگر به بهانه های مختلف هزینه می شود، باید هم چنین اتفاقهایی بیفتد.
مملکت گل و بلبل که میگن همینجاست .
خیلی از شرکتهای بزرگ , کارگاه های تولیدی بزرگ و ارگانها هم از همین روش برای فرار مالیاتی استفاده میکنن . من خودم به شخصه یک کارخانه تولید ظروف یه بار مصرف بزرگ رو سراغ دارم که از همین روش استفاده مکنه.
پس بگو چرا قلعه نعی ..دایی ....وکلا" تیمهای پرطرفدار پایتخت چرا به این جاها میروند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار