بازدید 4539
۳

تهمت دزدی روزنامه استرالیایی به فغانی

کد خبر: ۷۳۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۱ 07 October 2017
روزنامه استرالیایی «هرالد سان» نوشت: «پیروزی ساکروس به سرقت رفت». ستون‌نویس سایت شبکه تلویزیونی «فاکس اسپورتس» استرالیا نیز استفاده از داور ایرانی که کشورش رابطه نزدیکی با سوریه دارد، برای این بازی  را زیر سوال برد.

به گزارش تابناک ورزشی، آرون موی، هافبک تیم ملی استرالیا هم در انتقاد از عملکرد فغانی اظهار داشت: به نظرم داور در گرفتن پنالتی اغراق کرد. هواداران استرالیایی هم به جمع منتقدان عملکرد داور بین‌المللی کشورمان اضافه شدند و بر این باورند که فغانی به خاطر رابطه نزدیک کشورش با سوریه و حمایت از این کشور در جنگ داخلی سوریه، به سود آنها سوت زده است. یکی از آنها در کنایه به فغانی در این باره گفت: باید به داور به خاطر پنالتی که به سود سوریه گرفت، مدال بدهند!

پوستک‌اوغلو، سرمربی استرالیا نیز از تصمیم فغانی ناامید شده، این در حالی است که متئو لِکی، بال تیم ملی استرالیا گفت: اصلاً چنین چیزی نبود که در آن صحنه پنالتی، تماس بدنی با بازیکن سوریه داشته باشیم یا بخواهم او را پایین بکشم. من فقط نبرد هوایی بر سر زدن ضربه سر را بردم. نمی‌دانم در سر داور چه می‌گذشت که به سود سوریه اعلام پنالتی کرد. همه از شرایط به وجود آمده عصبانی هستند چون فکر می‌کنم تمامی کسانی که در دنیا این بازی را تماشا کردند می‌دانند که پنالتی نبود.  

علیرضا فغانی از سال 2008 به جرگه داوران بین‌المللی فیفا پیوسته و از او به عنوان یکی از بهترین داوران آسیا یاد می‌شود. او فینال مسابقات فوتبال بازی‌های المپیک 2016 ریو و بازی‌هایی از مسابقات امسال جام کنفدراسیون‌ها را قضاوت کرد.

تهمت دزدی روزنامه استرالیایی به فغانی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
یاد بازی ایران و عراق به خیر و داوراسترالیایی آن که چه تهمت های بی تمدنی به ایرانیان زده شده که چرا به صفحه داور فوق حمله شده است
برای این استرالیایی های وحشی متاسفم که واقعا از نوادگان خلافکارها هستند
متاسفانه اقای فغانی خوب عمل نکرد وسختگیرانه یک پنالتی به سوریه داد
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان