بازدید 14142
۶

مجید‌خدابخش« استاندار آذربایجان‌شرقی»‌کیست؟

کد خبر: ۷۳۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰ 27 September 2017
مجید خدابخش  که به عنوان استاندار آذربایجان شرقی از هیئت وزیران رأی اعتماد گرفت پیش از این استاندار اردبیل بود.

به گزارش تابناک، پیش از این اسماعیل جبارزاده استاندار دولت یازدهم در آذربایجان شرقی بود که وی در دولت دوازدهم به عنوان معاون سیاسی وزیر کشور منصوب شد. خدابخش نیز در دولت یازدهم استاندار اردبیل بود.
مجید‌خدابخش« استاندار آذربایجان‌شرقی»‌کیست؟
سوابق خدابخش در سطوح مدیریتی مختلف

مجید خدابخش، متولد 1335 و فوق لیسانس برق و دکترای مدیریت دارد. وی پس از انقلاب اسلامی، در اسفند ماه سال 1359 رئیس مخابرات اردبیل شد و بدنبال آن در سال 1362 بعنوان معاون مدیر کل مخابرات استان آذربایجان شرقی منصوب شد.

در دوران استانداری زین العابدین عطایی در آذربایجان غربی وی در پست‌های معاون برنامه‌ریزی و سپس معاون عمرانی خدمت کرد.

پس از درگذشت عطایی استاندار آذربایجان غربی، خدابخش در سال 69 به آذربایجان شرقی رفته و در دوران استانداری اکبر پرهیزگار و علی عبدالعلی‌زاده در دولت‌های اکبر هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی معاون عمرانی استانداری بود.

در دوران تصدی استانداری یحیی محمدزاده در آذربایجان شرقی خدابخش معاون سیاسی و امنیتی استانداری آذربایجان شرقی شد و مدتی را هم به عنوان سرپرست استانداری آذربایجان شرقی فعالیت کرد.

وی سپس برای ادامه تحصیل به تهران رفته و دکترای خود را در رشته مدیریت دولتی دریافت کرد، ضمن اینکه همزمان با تحصیل با نهادهای اقتصادی و صنعتی نیز همکاری می‌کرد.
مجید‌خدابخش« استاندار آذربایجان‌شرقی»‌کیست؟
او پس از اخذ مدرک دکترای مدیریت دولتی از مرکز آموزش مدیریت دولتی ایران (مرکز تهران) با حضور در راس مدیریت کارخانه‌ها و صنایع بزرگ ازقبیل آلومینیوم المهدی، ایران پویا، موتورسازان تراکتورسازی ایران، ماشین سازی تبریز، صنایع تجهیزات نفت و شرکت پتروامید آسیا به کوله باری از تجربه و مدیریت در نظام سرمایه‌گذاری و مدیریت واحدهای اقتصادی و صنعتی بزرگ کشور دست یافت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۲
انتشار یافته: ۶
پس دیگه مردم اذربایجان شرقی غمی ندارن همه مشکلات را در 3 سوت حل میکنه
کاشکی منم یه سی سال زودتر به دنیا اومده بودم تا برای خودم کسی بودم!!! متولد 35 در سال 59 برای خودش رئیس اداره مخابرات شهرستان بوده! الان جوون 30 -40 سالش بیکارهههههههههههههههه...
ماشا.. استاندار بدنیا آمده احتمالاژن خوب داره
الان ماشین سازی و تراکتورسازی و آلومینیوم المهدی و... در چه حالن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اززمان ورود به اردبیل همه پروژه های عمرانی وهمچنین کارخانه های تولیدی به خواب رفتند . به طوری که آمار بیکاری دراستان اردبیل بیداد می کند.فقط تنها تجربه نیست .باید ایده داشت.
یعنی یه نفر از خود آذربایجان شرقی نبود که استاندار بشه طرفو از اردبیل ورداشتن آوردن استاندار آذر بایجان شرقی کردن؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان