بازدید 8783
۴

برخورد تریلی با دیوار خانه‌ای در فرمانیه

کد خبر: ۷۳۳۸۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ 27 September 2017
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از حادثه برخورد یک دستگاه تریلر با دو خودرو و همچنین دیوار خانه ای محله فرمانیه خبر داد و گفت: در پی وقوع این حادثه راننده به شدت مجروح شد.

به گزارش مهر، جلال ملکی درباره جزئیات این حادثه، اظهارداشت: ساعت ۲۳ و ۳۵ دقیقه شب گذشته حادثه تصادف یک دستگاه تریلر به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

 
 
وی افزود: بلافاصله نیروهای ۳ ایستگاه سازمان آتش نشانی به منظور ایمن سازی در محل حادثه واقع در خیابان فرمانیه حضور پیدا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران اظهارکرد: در این حادثه یک دستگاه تریلر که دارای بار آهن و میلگرد بود با یک دستگاه خودرو پراید و یک دستگاه سانتافه که در کنار خیابان پارک بودند، برخورد کرده و پس از آن دیوار یک خانه ۲ طبقه را نیز تخریب کرده بود.

ملکی ادامه داد: در این حادثه، راننده تریلر در خودرو خود محبوس شده بود و آتش نشان‌ها با تلاش فراوان موفق شدند این فرد را که دچار مصدومیت شدید شده بود از خودرو خارج کنند.

وی در خصوص وضعیت خانه‌ای که در این حادثه دچار تخریب شده بود خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه دیوار خانه تخریب شد، اما در نقطه‌ای که تریلر با دیوار برخورد کرده بود، فردی در خانه حضور نداشته است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته به منظور ایمن سازی محیط تصریح کرد: آتش نشان‌ها با برش قطعات خودرو، راننده ۳۷ ساله را از داخل خودرو خارج کرده و ساعت ۲ و ۳۳ دقیقه عملیات خود را به اتمام رساندند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۴
باز هم کامیونهای هوو... عجیبه تمام حوادثی که این کامیون پیش اورده تمام کامیونهای ماک تو عمر 60 سالشون تو ایران ایجاد نکردن
یاد نقی افتادم میخواست با کامیون بره تو خونه صابخونه که ازشون خونه رو خریده بود
دلیل حادثه واینکه مقصر ساختمان وخودروهای پارک شده بوده اند یا راننده ویا نقص فنی خودرو ویا سرعت زیاد
لطفا فرهنگستان واژه معادل تریلر را پی گیری کند پیشنهاد بنده"مهمان ناخدانده و بد هنگام"
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر