بازدید 14596
۲

در روزهای پایانی شهریور به کجا سفر کنیم؟

کد خبر: ۷۳۱۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰ 17 September 2017
کم‌کم هوا رو به خنک شدن می‌رود و فصل جذاب و پرهیجان تابستان به انتهای خود نزدیک می‌شود. زیبایی های بعضی از شهرهای کشورمان در آخرین ماه تابستان چندین برابر می شود، پس بهتر است تا دیر نشده دست بجنبانید و دیدن این زیبایی ها را در این ماه از سال از دست ندهید.  برای سفر در شهریور ماه گزینه های بی شماری پیش روی شماست و به شما توصیه می کنیم قبل از سفر درباره این گزینه ها اطلاعاتی را جمع آوری کرده و سپس سفر خود را شروع کنید . در این مطلب به شما کمک می شود که در روزهای پایانی شهریور به کجا سفر کنید.
 
شمال همیشه سرسبز و دیدنی
 
وقتی صحبت سفر تابستانی می شود اولین مقصدی که به ذهن هرکسی می رسد شهرهای شمالی ایران هستند. رودخانه، کوه، جنگل، آب و هوای معتدل، دریاچه، سد، روستا، دریا و جاذبه تاریخی کمتر می شود با یک تیر به این همه نشان زد. مناطق زیبایی در شمال کشورمان هست که سرسبزی آنها در شهریور ماه مناظر بی نظیری را پدید می آورد که آدمی را مبهوت خود می سازد. می توان ده ها مقصد بکر و جذاب را در استان های شمالی سرزمین مان برای مسافرات در آخرین روزهای تابستان انتخاب کرد.

رزرو هتل های شمال

 
 
 
جزیره شگفت انگیز مرجانی کیش
 
یکی دیگر از مقاصد پرطرفدار در آخرین ماه تابستان جزیره کیش است. آب های زلال و شفاف، مراکز خرید مجلل، هتل های جذاب و لوکس و ساحل زیبای مرجانی یک میلیون گردشگر را در طول سال به سوی این جزیره شگفت انگیز می کشاند.  با سفر به این جزیره شگفت انگیز هم می توانید از تفریحات دریایی و آب تنی در خلیج نیلگون همیشه فارس لذت ببرید، هم خرید کنید و هم از جاذبه های دیدنی و طبیعت زیبا و سرسبز آن دیدن کنید. 

رزرو هتل های کیش

 
 
نگین کویر و دومین شهر تاریخی جهان، یزد
 
شهریور یکی از بهترین زمان ها برای سفر به نگین کویر ایران، اولین شهر خشتی و دومین شهر تاریخی زنده جهان است چرا که هوا دلچسب و خنک است. گذر از کوچه های باریک آشتی کنان شهر بادگیرها، بوی خشت خام در شهر دوچرخه ها، شکوه معماری قدیمی ترین ساعت، طولانی ترین قنات، کویر جادویی و خلق و خوی نیک مردمان باوقار و مهمان نواز ، طبیعت متفاوت و دیگر ترین ها و نخستین ها در این شهر دیدنی هر مسافری یا گردشگری را جذب خود کرده و همه دلیلی بر این هستند که زودتر به این شهر شگفت انگیز و دیدنی رفته و آنها را از نزدیک تماشا کنید.  

رزرو هتل های یزد

 
رزرو هتل سایر شهرهای ایران
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
ینی غیر این سه جا هیچ جای دیگه ای نمیشه رفت ؟
این روزها به یاسوج و سی سخت بروید . آب و هوای خوب . عسل و گردوی اصل و مطمئن و میوه های خوشمزه و ارزان
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر