بازدید 3052

هشداررسانه‌های‌عربستانی‌به‌سرمربی‌حریف‌پرسپولیس

کد خبر: ۷۲۹۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴ 12 September 2017
رسانه های عربستان امروز با اشاره به مشکلات فراوان در ساختار تدافعی الاهلی به سرمربی اوکراینی هشدار دادند مراقب ساختار تهاجمی قدرتمند پرسپولیس باشد.

به گزارش تابناک ورزشی، روزنامه الریاضی امروز در تحلیل خود از بازی برگشت دو تیم الاهلی و پرسپولیس به سرگئی ربروف هشدار داد برای عبور از این دیدار دشوار ساختار تدافعی خود را تقویت کند تا جلوی مهاجمان گلزن حریف ایرانی غافلگیر نشود.

این روزنامه عربستانی با اشاره به بازیکنانی همچون طارمی ، منشا، علیپور همین طور بشار رسن ملی پوش عراقی به ربروف هشدار داد اگر نتواند مشکلات تدافعی تیم را برطرف کند، قطعا با مشکلات فراوانی در ابوظبی روبرو خواهد شد. در تحلیل روزنامه عربستانی آمده است:« الاهلی با ربروف در تمام بازی هایی که چه در لیگ عربستان و چه در آسیا به میدان رفته با ضعف هایی در دفاع روبرو بوده که اگر این اشکالات امشب برطرف نشود کار سخت تر خواهد شد».

این درحالی است که سایر رسانه های عربستان نیز توصیه های فنی را در آستانه مصاف برگشت با پرسپولیس به سرگئی ربروف داشتند و امیدوار بودند این مربی گران قیمت اوکراینی با طولانی تر شدن زمان حضور در عربستان با شناختی بهتر بتواند زمینه هدایت الاهلی را فراهم کند تا دومین نماینده سعودی ها نیز راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شود.

هشدار رسانه‌های عربستانی به سرمربی حریف پرسپولیس
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر