بازدید 4581

سرپرست فدراسیون بوکس:رییس نمی شوم

سعی می‌کنم چنین احساسی (ریاست بوکس) نداشته باشم و اصولا دوست دارم ماموریت‌هایی که به من سپرده می‌شود را به خوبی انجام بدهم. در حال حاضر نیز ماموریت‌ها را به لطف خدا خوب پیش بردیم و جامعه بوکس از شرایط احساس رضایت می‌کنند
کد خبر: ۷۲۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵ 11 September 2017
با استعفای احمد ناطق‌نوری از ریاست فدراسیون بوکس در تاریخ 10 مردادماه، افشین داوری پس از حدود سه دهه حضور ناطق‌نوری در این رشته به عنوان سرپرست فدراسیون بوکس انتخاب شد.

به گزارش تابناک ورزشی، داوری که پیش از این به عنوان رئیس فدراسیون دو و میدانی سابقه ریاست یک فدراسیون ورزشی را در کارنامه خود دارد، در مدت حدود 40 روز سرپرستی اقداماتی انجام داد که مهمترین آنها قطع همکاری با دبیر فدراسیون و حضور مجدد همایون اردلان بود.
او حالا می گوید بهیچ عنوان قصد ندارد رییس بوکسورها بشود و در حال حاضر حتی قرارنیست کاندیدای انتخابات این رشته شود.

چه برنامه‌ای برای برگزاری انتخابات فدراسیون بوکس دارید؟
 تلاش من این است هر چه سریعتر انتخابات را برگزار کنم و با برگزاری  انتخابات دو استان‌ نیز این موضوع را نشان دادم. خیلی گمانه‌زنی صورت گرفت انتخابات دو استان به تعویق بیفتد و مجددا ثبت‌نام صورت بگیرد که به هیچ هنوان با آن موافقت نکردیم. من وظیفه دارم هر چه سریعتر کارها را انجام و مجمع را برگزار کنم. به استان‌های دیگر نیز اعلام کردیم هرچه سریعتر ثبت‌نام خود را انجام بدهند تا بلافاصله مجامع استانی را برگزار کنیم.

افشین داوری

با توجه به این تفاسیر انتخابات ریاست فدراسیون بوکس قبل از پایان سال 96 برگزار خواهد شد یا به سال آینده کشیده می‌شود؟
قطعا با توجه به ابلاغی که به ما شده است باید انتخابات فدراسیون بوکس را قبل از پایان سال 96 برگزار کنیم. امیدوارم با فراهم شدن شرایط به موقع نیز این اقدامات را انجام بدهیم.

برنامه‌ای برای حضور در انتخابات فدراسیون بوکس دارید؟
در حال حاضر به هیچ عنوان به چیزی غیر از برگزاری انتخابات فکر نکردم. به من اعلام شده است تا شرایط را برای برگزاری مجمع فراهم کنم و در حال تلاش هستم این مسئولیت را با شدت و سرعت پیش ببرم و اجازه ندهم برنامه‌های فدراسیون به تعویق بیفتد. این مسائل باعث شده است فعلا به این موضوع فکر نکنم. مسئولیت و ماموریت من برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس است و امیدوارم این کار را نیز به نحو احسن انجام بدهم.

اگر احساس کنید توانایی کمک به این رشته را دارید در انتخابات ثبت‌نام خواهید کرد؟
سعی می‌کنم چنین احساسی نداشته باشم و اصولا دوست دارم ماموریت‌هایی که به من سپرده می‌شود را به خوبی انجام بدهم. در حال حاضر نیز ماموریت‌ها را به لطف خدا خوب پیش بردیم و جامعه بوکس از شرایط احساس رضایت می‌کنند. تلاش ‌می‌کنم فضای خوب و آرامی را برای برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس فراهم و به مسائل دیگر فکر نکنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان