بازدید 8321
۱

موضع جديدومثبت كريمي درباره رابطه باعلي دايي

کد خبر: ۷۲۸۵۸۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۳ 09 September 2017
«من و علی دایی یکدیگر را ببینیم راه‌مان را کح نمي كنيم.» اين تازه ترين جمله علي كريمي درباره رابطه اش با علي دايي است كه دقيقا لحظاتي بعد از امضاي قرارداد جديدش با نفت، به زبان رانده و اميد آشتي بين دو اسطوره تيم ملي و پرسپوليس را بيشتر كرده است.

به گزارش تابناك ورزشي، كريمي راجع‌به اختلافات قديمي اش با علی دایی گفت: من و علی دایی هر وقت یکدیگر را می‌بینیم، با هم سلام‌علیک می‌کنیم. ما خوش‌وبش‌هایمان را داریم. این‌طور نیست که راه‌مان را از هم کج کنیم. اینها مسائلی است که بیشتر در رسانه‌ها مطرح می‌شود. اختلافات در هر خانواده وجود دارد.

كريمي ادامه داد: ممکن است بین دو برادر، دو خواهر و یا پدر و پسر  اختلافی وجود داشته باشد. ممکن است من و علی دایی باز هم یکدیگر را ببنیم، اما راه‌مان را کج نخواهیم کرد. ما باز هم با یکدیگر سلام علیک خواهیم کرد. حالا ممکن است ایشان دو تا «تیکه» به من بیاندازد، من هم دو تا «تیکه» به او بیاندازم.
سرمربی تیم نفت تهران در واکنش به این مسئله که دایی همیشه در مصاحبه‌هایش به تمجید از او می‌پردازد، تصریح کرد: بله، ایشان در بیان همیشه به من لطف داشتند، اما اختلاف در خانواده ممکن است پیش بیاید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چقدر ازمشكلات مردم حل ميشه ،تابناك خيلي سرخوشي ،ميدونم منتشر نميكني.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی