بازدید 2734

اعتبارات قطره چکانی پروژه های عمرانی را به فرجام نمی رساند

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از تخصیص قطره چکانی اعتبارات به پروژه های کلان ملی گفت: با این نوع تخصیص اعتبارات بهره برداری از بسیاری از پروژه ها چندین سال دیگر طول خواهد کشید.
کد خبر: ۷۲۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 08 September 2017
مجید کیان پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با تاکید بر ضرورت تکمیل پروژه های عمرانی، گفت: با تخصیص قطره چکانی اعتبارات ، تکمیل و بهره برداری از بسیاری از پروژه ها، چندین سال به طول می انجامد.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی پروژه های ملی که چندین سال از آغاز عملیات اجرایی آن ها می گذرد،افزود: تکمیل و بهره برداری از این پروژه ها هم از جنبه اقتصادی و هم از جنبه روحی و روانی پیامدهای ارزشمندی برای کشور به دنبال دارد ، اما با این نوع تخصیص اعتبار بهره برداری از چنین پروژه هایی همچنان در هاله ای از ابهام خواهد بود.

نائب رییس کمیسیون عمران مجلس با برشمردن برخی از این پروژه ها در حوزه انتخابیه خود گفت: از آغاز عملیات اجرایی جاده ازنا شازند، سد کمندان، کمربندی دورود، مجتمع ذوب آهن و فولاد ازنا، صنایع غذایی گهر، فاز ۴ کارخانه سیمان دورود چندین سال می گذرد ، اما متاسفانه از سوی دولت اقدام جدی برای تسریع در روند ساخت و تکمیل این پروژه ها مشاهده نمی شود

وی با درخواست از دولت برای نگاه ویژه به پروژه های ملی در استان های کمتر برخوردار تصریح کرد: انصاف این است که از همه این پروژه های بلاتکلیف، حداقل سالی یک پروژه به بهره برداری برسد و مردم از ثمرات آنان بهره مند شوند.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تاخیر در تکمیل این پروژه های ملی ، هدر رفت سرمایه و مستهلک شدن سازه ها را در پی دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار