بازدید 3954

بوناچیچ: بعضی از باخت ما خوشحال شدند

کد خبر: ۷۲۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶ 07 September 2017
سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: ظاهرا بعضی از باخت ما برابر پرسپولیس خوشحال شدند.
 

 به گزارش تابناک ورزشی، لوکا بوناچیچ در نشست خبری بازی با پرسپولیس که با شکست سه بر صفر تیمش همراه بود، اظهار داشت: ظاهرا شکست ما باعث خوشحالی برخی افراد شده است و به این موضوع می‌خندند.

وی در پاسخ به این پرسش که گسترش فولاد بازی خوبی انجام داد، اما بعد از تعویض طارمی این تیم اُفت کرد. آیا این مسئله مربوط به خستگی بازیکنان گسترش فولاد بود یا تاکتیک تیم پرسپولیس؟، گفت: مسئله این بود که ما تا دقیقه 70 بازی پایاپای انجام دادیم. ما تصور می‌کردیم پس از تعویض‌مان می‌توانیم بازی را کنترل کرده و سمت چپ‌مان را تقویت کنیم، اما این اتفاق رخ نداد و حملات پرسپولیس بیشتر شد و سه گل خوردیم.

سرمربی تیم گسترش فولاد خاطر نشان کرد: به پرسپولیس تبریک می‌گویم که توانست در 10 دقیقه بازی خوبی انجام داده و به سه گل هم برسد. ما فکر کردیم می‌توانیم با تعویض در خط دفاعی تیم‌مان را تقویت کرده تا بهتر حمله کنیم، اما با ورود بازیکنی که قبلاً هم سابقه بازی در لیگ ایران را داشته این اتفاق رخ نداد و این بازیکن (هنریکه) نتوانست به تیم ما کمک کند.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا امید جهانبخش را تعویض و هنریکه، بازیکن خارجی تیمش را به میدان فرستاد تا مقدمات شکست تیم خود را فراهم کند، یادآور شد: پرسپولیس از جناح چپ ما فشار زیادی را وارد می‌کرد و من تصمیم گرفتم هنریکه را به آنجا بفرستم تا جلوی حملات پرسپولیس را بگیرد، اما متأسفانه او انتظارات را برآورده نکرد و عملکرد ضعیفی از خود نشان داد. البته هنریکه مقصر نیست مقصر من هستم که او را به میدان فرستادم.

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز درباره اینکه چرا از این بازیکن ناآماده استفاده کرده است، خاطر نشان کرد: هنریکه فقط چهار جلسه با ما تمرین کرده بود و من چون در پست دفاع چپ بازیکن نداشتم او را به میدان فرستادم.

بوناچیچ درباره اینکه چرا تیمش از همان ابتدای بازی محتاط عمل کرد و به نوعی هیچ حرفی برای گفتن نداشت، گفت: من از عملکرد شاگردانم تا دقیقه 70 بازی راضی‌ام. اینکه شما می‌گویید از ما اول خوب نبودیم اصلاً درست نیست و من موافق این نظر نیستم. نمی‌دانم شما روی چه حسابی این حرف را می‌زنید، اما این را بدانید که هم من و هم تیمم تحت فشار هستیم. ما تا دقیقه 70 بازی موقعیت‌های خیلی کمی به پرسپولیس دادیم، اما همه چیز در عرض شش دقیقه تغییر کرد و روی 5 موقعیت 3 بار دروازه‌مان باز شد. تنها 6 دقیقه ما افت شدیدی داشتیم اما این را هم در نظر بگیرید کیفیت بازیکنان دو تیم قابل مقایسه نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که چرا از سامان نریمان‌جهان دیر استفاده کرد، افزود: ما دوست داشتیم در خط حمله بازیکن اضافه کنیم، اما بازیکنان 30 سال به بالای ما جوان نیستند که به آنها بگوییم در زمین چه کاری کنند. از این رو از آنان انتظارات بیشتری داشتیم. از اول هم قرار بود از نریمان‌جهان در 30 دقیقه پایانی استفاده کنیم. فکر کنم پنج دقیقه کمتر از این زمان استفاده کردیم و این موضوع خیلی اهمیت نداشت. بازیکنانی که ما برای تقویت تیم‌مان در خدمت گرفتیم از آمادگی لازم به دور هستند. ما سعی کردیم بهترین‌ها را جذب کنیم، اما تأکید می‌کنم که آنها از شرایط ایده‌آل به دورند.

سرمربی تیم گسترش فولاد در واکنش به سؤال خبرنگار دیگری مبنی بر اینکه «نمی‌ترسد تیمش به سرنوشت باشگاه ماشین‌سازی دچار شود و با این نتایج چه سرنوشتی در انتظار باشگاه گسترش فولاد خواهد بود؟»، بیان کرد: در این مورد از مدیریت باشگاه سؤال کنید. لازم می‌دانم این را عنوان کنم ما بازیکنانی به خدمت گرفتیم که یکسری از آنها 3 ماه از شرایط مسابقه و میادین به دور بودند. بله همه چیز تقصیر من هست و من مقصر هستم.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل