بازدید 5290

محدودیت های ترافیکی جاده های شمال

کد خبر: ۷۲۷۸۲۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ 06 September 2017
 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه هجدهم تا یک بامداد روز یکشنبه نوزدهم شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 همان روز تا یک بامداد روز یکشنبه با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.
به گزارش تابناک،در این مدت تردد هر نوع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از محورهای کرج – چالوس ، هراز و فیروزکوه ممنوع است.

 محور چالوس - کرج
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز (چهارشنبه) تا یک بامداد روز پنجشنبه شانزدهم شهریور از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 امروز تا یک بامداد فردا (پنجشنبه) از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه هفدهم شهریور از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18 الی 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز شنبه هجدهم شهریور تا یک بامداد روز یکشنبه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه نوزدهم شهریور از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع تریلر ، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور کرج – چالوس ممنوع است.
 محور هراز
- تردد تمامی تریلرها در محور هراز ممنوع است .
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز شنبه هجدهم تا یک بامداد روز یکشنبه نوزدهم شهریور از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت 17 همان روز تا یک بامداد روز یکشنبه با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از آب اسک به سمت رودهن بصورت یکطرفه خواهد بود.
- همچنین تردد تمامی کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 امروز و از ساعت 8 صبج تا 24 روز های پنجشنبه و جمعه و از ساعت 8 صبح روز شنبه تا یک بامداد روز یکشنبه و از ساعت 12 الی 24 روز یکشنبه نوزدهم شهریور در این محور ممنوع می باشد.
 محور فیروزکوه
- تردد تمام تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 امروز پانزدهم شهریور و از ساعت 8 تا 24 روز جمعه و شنبه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.
 وضعیت جوی
بر اساس پیش بینی هواشناسی سیاه بیشه ، هوای امروز جاده کندوان صاف و دمای هوا نیز 26 درجه سانتی گراد است.
همچنین هوای روز پنجشنبه در این جاده کوهستانی صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر با افزایش ابر و دمای هوا نیز بین 15 تا 29 درجه پیش بینی شده است.
هوای روز جمعه این محور کوهستانی نیز صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما پیش بینی شده است که در این روز دما هوا بین 16 تا 30 درجه در نوسان خواهد بود.
همچنین هوای روز شنبه این محور صاف همراه با افزایش دما و وزش باد خواهد بود که دما این روز بین 16 تا 32 درجه پیش بینی شده است.
هواشناسی استان مازندران وضعیت جوی استان را برای روزهای جمعه و شنبه منتهی به روز عید غدیر ، بارش متناوب باران و کاهش 6 تا 12 درجه ای دما پیش بینی کرده است.
تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی بیانگر نفوذ توده هوای خنک و شکل گیری جریانات مرطوب شمالی سطح زمین روی سواحل جنوبی دریای خزر است که بر همین اساس دمای هوای مازندران از پنجشنبه شب هفته جاری با کاهش نسبی مواجه خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان