میلی صفحه خبر لوگو بالا
شاتل صفحه خبر لوگو بالا
میلی صفحه خبر موبایل

مردم شکایات خود از شبکه بانکی را اعلام کنند

کد خبر: ۷۲۷۷۷۳
| |
7165 بازدید
مردم شکایات خود از شبکه بانکی را اعلام کننداداره رسیدگی به شکایات و تقاضاهای بانک مرکزی از مردم خواست، درخواست های خود را در سامانه ای که به همین منظور در تارنمای بانک مرکزی راه اندازی شده است، ثبت کنند.

به گزارش ایرنا، در رونوشت این نامه آمده است: بانک مرکزی به منظور رسیدگی به شکایات و تقاضاهای هموطنان از شبکه بانکی اقدام به راه اندازی سامانه پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی در پایگاه اطلاع رسانی خود به نشانی www.cbi.ir کرده است.
 
بر این اساس، تقاضاها و شکایت هایی که در سامانه مذکور ثبت شود، در سامانه متناظر در همه بانک ها و موسسات اعتباری قرار گرفته و پس از رسیدگی در کوتاهترین زمان، پاسخ از طریق همان سامانه به اطلاع متقاضیان می رسد.
 
چنانچه متقاضیان به پاسخ ارسالی از سوی بانک ها و موسسات اعتباری اعتراض داشته باشند می توانند موضوع را از طریق سامانه مذکور برای بررسی بیشتر ارسال کنند تا توسط این اداره مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
با توجه به اینکه تصمیم گیری درباره درخواست مساعدت مشتریان بانک ها و موسسات اعتباری شامل اعطای تسهیلات، بخشش وجه التزام تاخیر تادیه دین، امهال ، تقسیط بدهی، امور مربوط به استخدام، نقل و انتقال، حقوق، دستمزد و سایر موارد مشابه در زمره امور داخلی بانک ها و موسسات اعتباری قرار دارد از این رو بانک مرکزی در اینگونه موارد تکلیف و الزامی برای سیستم بانکی تعیین نمی کند.
 
میلی صفحه خبر موبایل
اشتراک گذاری
برچسب ها
سلام پرواز
سفرمارکت
گزارش خطا
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# آتش بس غزه # خروج از ان پی تی # جنگ ایران و اسرائیل # عملیات وعده صادق 3 # مذاکره ایران و آمریکا # آژانس بین المللی انرژی اتمی # حمله آمریکا به ایران # حمله اسرائیل به ایران # مکانیسم ماشه # اسنپ بک
نظرسنجی
از میان 5 بانک و موسسه مالی ناتراز کدامیک عملکرد بدتری دارند؟
مرجع جواهرات
الی گشت