بازدید 3772

نمایشگاه «آشفتگی» ورزش!

کد خبر: ۷۲۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 04 September 2017
نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات ورزشی درحالی صبح امروز با حضور وزیر ورزش افتتاح شد که اوج بی‌نظمی و بی‌تدبیری را می شد در روز نخست آن مشاهده کرد!
 
به گزارش تابناک ورزشی، یکی از نمایشگاه بین المللی که همه ساله با حضور شرکت های داخلی و خارجی در تهران برگزار می شود، «نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ورزشی» است؛ نمایشگاهی که برای برگزاری دوره جدید آن هم مانند همیشه سر و صدای زیادی شد اما آغاز آن با بی نظمی و ناهماهنگی های زیادی همراه بود. 
 

شانزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی و تجهیزات ورزشی از امروز دوشنبه به طور رسمی در محل شبستان مصلی امام خمینی (ره) آغاز شد. طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار بود افتتاح رسمی این نمایشگاه ساعت ١٠ صبح و با حضور وزیر ورزش انجام شود اما آماده نبودن نمایشگاه منجرر به تاخیر این مراسم و حتی حضور مسعود سلطانی فر در محل نمایشگاه شد.

 فقط چند دقیقه به افتتاح نمایشگاه بین المللی بین المللی لوازم و تجهیزات ورزشی باقی مانده بود اما تقریبا هیچ یک از غرفه ها کامل نشده بودند به گونه ای که آماده میزبانی از بازدیدکنندگان باشند.

در اکثر غرفه ها هنوز جعبه ها و کارتن هایی که محصولات شان در آنها قرار داشت، دیده می شد. در راهروهای سالن برگزاری نمایشگاه بیشتر از هر چیز، سطل زباله که محتویات آن به بیرون ریخته شده بود، سطل های رنگ که ظاهرا از رنگ آمیزی چند روز پیش سالن و غرفه ها به جا مانده بود همراه با سیم و کابل های مربوط به برق کشی سالن و غرفه ها دیده می شد و البته کارگرانی که مشغول نظافت و آماده کردن نمایشگاه بودند!

همه اینها در حالی است که نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ورزشی که توسعه و گسترش رشته های ورزشی مهمترین محور برپایی آن به حساب می آید، به عنوان بزرگترین نمایشگاه ورزشی حوزه خاورمیانه قدمت زیادی دارد.

گفته می شود بزرگترین و معتبرترین شرکت ها، تولیدکنندگان و کارخانه ها و تولیدکنندگان ورزشی از ایران و ١٠ کشور ایتالیا، آلمان، استرالیا، ترکیه، اسپانیا، هاند، چین، سوئیس، فرانسه، هند و روسیه در آن حضور دارند.

جالب اینکه وزارت ورزش در کنار اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوازم ورزشی کشور از حامیان برگزاری این نمایشگاه به حساب می آید با این حال این وزارتخانه هم روی برگزاری منظم آن و حداقل افتتاحیه که وزیر ورزش هم در آن حضور داشت، هیچ نظارت دقیقی نداشت.

در هر صورت شانزدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ورزشی با حضور وزیر ورزش و در اوج بی نظمی افتتاح شد و تا پنجشنبه ادامه خواهد داشت. فدراسیون های ورزشی، ادارات کل ورزش استان ها، هیات های ورزشی و باشگاه ها نیز در این نمایشگاه حضور دارند. 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها