بازدید 4325

کیم جونگ اون یک پسر پنهانی دارد

براساس اعلام چند جاسوس، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی یک فرزند پسر پنهانی دارد که به عنوان وارث حکومت سرکوبگرش در نظر گرفته است.
کد خبر: ۷۲۷۲۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 04 September 2017
براساس اعلام چند جاسوس، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی یک فرزند پسر پنهانی دارد که به عنوان وارث حکومت سرکوبگرش در نظر گرفته است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه دیلی میل، آنگونه که افشا شده رهبر کره شمالی از همسرش ری سول جو، سه فرزند دارد که جنسیت فرزند اول او که ظاهرا در سال ۲۰۱۰ به دنیا آمده هرگز افشا نشده است.

آژانس اطلاعاتی کره‌ جنوبی گزارش داده که این دو نفر بعد از به دنیا آمدن فرزند پسرشان یک فرزند دختر در سال ۲۰۱۳ و فرزند دیگر نیز در شش ماه پیش داشته‌اند.

بانوی اول کره شمالی سال گذشته میلادی برای مدتی طولانی حضور علنی نداشت که در چنین مواقعی معمولا گمانه زنی‌هایی درمورد باردار بودنش مطرح می‌شود.

طبق گزارش‌های اطلاعاتی سابق آژانس جاسوسی سئول ری در سال ۲۰۰۹ با کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی ازدواج کرده سال بعد از آن اولین فرزندش را به دنیا آورد و دومین فرزند آنها نیز در سال ۲۰۱۳ به دنیا آمد.

دنیس رادمن، ستاره سابق بسکتبال آمریکا که دوست صمیمی کیم جونگ اون است بعد از سفر به کره شمالی در سال ۲۰۱۳ تبدیل به تنها منبع اطلاعاتی درباره فرزند دختر این زوج که نامش جو – آئه است شد.

رادمن گفت که دختر کیم جونگ اون را در آغوش گرفته و او را یک "پدر خوب" توصیف کرد که خانواده خوبی نیز دارد.

با این حال کیم جونگ اون خیلی کمتر از پدرش کیم جونگ ایل جزئیات شخصی زندگی‌اش را در معرض عموم قرار می‌دهد و تاکنون حتی تاریخ دقیق تولدش نیز معلوم نشده است.

منابع اطلاعاتی پیشتر گفته بودند که همسر کیم جونگ اون از یک خانواده معمولی است که پدرش یک استاد دانشگاه و مادرش یک دکتر است و در سال ۲۰۰۵ او یکبار به عنوان تشویق کننده برای تیم کشورش در لیگ قهرمانان آسیا به کره‌ جنوبی سفر کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار