بازدید 4879
۱

انتخابی جام جهانی اروپا/شوک بزرگ به فرانسه درشب بردهلند

کد خبر: ۷۲۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۸ 04 September 2017
لاله‌های نارنجی برای نجات از حذف زودهنگام موفق به کسب ۳ امتیاز حساس شدند و همزمان فرانسه مقابل تیم بسیار ضعیف لوکزامبورگ متوقف شد!

به گزارش تابناک ورزشی، در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی 2018 در قاره اروپا، تیم ملی هلند پس از چند نتیجه ضعیف موفق به کسب پیروزی شد و  سوئد صدرنشین  به روند خوبش ادامه داد. در بازی‌های گروه اول، هلند در زمین خودش 3 بریک بلغارستان را شکست داد.پروپر در دقایق 7 و 80 و  روبن در دقیقه 67  برای هلند و کاستادینوف در دقیقه 69 برای بلغارستان گل زدند.

 در سایر بازی‌های گروه اول، سوئد 4 بر صفر از سد بلاروس گذشت و در صدر جدول گروه اول باقی ماند. در جدول این گروه، فرانسه با 17 امتیاز در صدر و سوئد با 16 امتیاز دوم و هلند 13 امتیازی است.

در گروه دوم، جزایر فارو یک بر صفر میهمانش، آندورا را برد تا 8 امتیازی شده و بالاتر از آندورای 4 امتیازی، بدون شانس صعود در رده چهارم قرار بگیرد.در این گروه سوئیس با 24 امتیاز اول و پرتغال با 21 امتیاز دوم و مجارستان 10 امتیازی است.

در گروه هشتم، استونی یک بر صفر از سد قبرس گذشت. استونی با این برد 8 امتیازی شد و در رده پنجم گروه ایستاد اما نه این تیم و نه قبرس 10 امتیازی، تیم چهارم این گروه، هیچ کدام شانس صعود ندارند.

 در گروه نهم هم کرواسی با تنها گل ویدا در دقیقه 74، یک بر صفر مقابل میهمانش، کوزوو به برتری رسید تا 16 امتیازی شده و به عنوان صدرنشین بالاتر از  اوکراین 14 و ایسلند 13 امتیازی بایستد.


گروه A
فرانسه صفر - لوکزامبورگ صفر

گروه B
مجارستان  صفر- پرتغال یک
لتونی صفر - سوئیس 3

گروه H
جبل طارق صفر - بوسنی 4
یونان یک - بلژیک 2

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خودت فهمیدی چی گفتی؟؟!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار