بازدید 6298
۲

واژگونی یک دستگاه خودرو سواری در غرب تهران

کد خبر: ۷۲۵۶۴۲
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 29 August 2017
واژگون شدن یک دستگاه خودرو سبک در محدوده غرب تهران، مصدومیت راننده این وسیله نقلیه را به همراه داشت.

به گزارش مهر، با اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۲۵ از سوی رانندگان خودروهای عبوری، نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۷۴ به سرعت با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت ۱۱:۴۵ دیروز خود را به بزرگراه نیایش، خروجی بزرگراه شهید باکری رساندند.

 
 
به گفته مهدی بزرگی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه، یک دستگاه خودرو سواری دوو ماتیز با یک نفر سرنشین در حال حرکت بود که ناگهان کنترل خودرو از دست راننده خارج شده و این وسیله نقلیه پس از برخورد با گاردریل در وسط مسیر واژگون شد.

وی در ادامه گفت: راننده خودرو سواری که یک خانم ۲۵ ساله بود دچار مصدومیت شده و قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک رانندگان خودروهای عبوری خود را به خارج از وسیله نقلیه رسانده بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، پس از قطع جریان برق خودرو سواری و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر، با بکارگیری تجهیزات مخصوص نشتی بنزین وسیله نقلیه را رفع کردند و راننده جوان را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.
 
بزرگی علت  وقوع این حادثه را از سوی کارشناسان راهور در دست بررسی اعلام کرد و ادامه داد: نیروهای آتش نشانی در پایان آثار به جای مانده از حادثه را از سطح جاده پاکسازی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
برای اینکه دقیقا خروجی نیایش به باکری خیلی دید کوری داره و همیشه اون قسمت مردم مشکل دارن
بزرگراه نیایش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اسمش عوض شده داداش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی