بازدید 4266
۷۲۱هزار خانه در معرض طوفان هستند؛

خسارت احتمالی ۴۰ میلیارد دلاری هاروی در سواحل تگزاس

درحالی‌که طوفان هاروی خط ساحلی ایالت تگزاس را درمی‌نوردد طبق تخمین‌های جدید انجام شده توسط کورلاجیک، این طوفان می‌تواند پشت‌سر خود حداقل ۴۰ میلیارد دلار خسارت به‌جا بگذارد.
کد خبر: ۷۲۵۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ 28 August 2017
درحالی‌که طوفان هاروی خط ساحلی ایالت تگزاس را درمی‌نوردد طبق تخمین‌های جدید انجام شده توسط کورلاجیک، این طوفان می‌تواند پشت‌سر خود حداقل ۴۰ میلیارد دلار خسارت به‌جا بگذارد.

به گزارش مهر به نقل از سی ان ان مانی، درحالی‌که طوفان هاروی خط ساحلی ایالت تگزاس را درمی‌نوردد طبق تخمین‌های جدید انجام شده توسط کورلاجیک، این طوفان می‌تواند پشت‌سر خود حداقل ۴۰ میلیارد دلار خسارت به‌جا بگذارد.

این شرکت تحلیل‌گر اعلام کرد که آخرین داده‌ها حاکی از این است که حدود ۲۳۲ هزار و ۷۲۱ خانه در سواحل تگزاس در مسیر این طوفان قرار گرفته‌اند که از اواخر روز جمعه و اوایل روز شنبه به ساحل رسیده است.

کورلاجیک تخمین می‌زند درصورتی که طوفان به شدت درجه ۳ می‌رسید، که اکثر پیش‌بینی‌ها همین را نشان می‌دادند، بازسازی این خانه‌ها ۳۹.۶ میلیارد دلار هزینه دربر داشت.

این درحالی‌ است که طبق آخرین خبرها از مرکز ملی طوفان، طوفان هاروی در بین بندر آرانساس و بندر اوکانر تگزاس با شدت درجه ۴ و بادهایی به سرعت ۱۳۰ مایل بر ساعت، به ساحل رسیده است.

هاروی اولین طوفان درجه ۴ بعد از طوفان شارلی در سال ۲۰۰۴ است که به سواحل آمریکا می‌رسد. طوفان کاترینا در سال ۲۰۰۵ با  ۱۸۰۰ کشته و آن‌همه خرابی که به جا گذاشت شدتی درجه ۳ داشت.

اداره خدمات ملی آب و هوایی در هیوستون اعلام کرد که ترکیب باد و آب می‌تواند مناطق بزرگی از جنوب تگزاس را برای هفته‌ها و ماه‌ها غیرقابل سکونت کند.

براک لانگ، مدیر آژانس مدیریت اورژانس فدرال می‌گوید: تگزاس با یک فاجعه کاملا جدی روبروست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار