بازدید 17843

آخرین وضعیت پرونده خواننده معروف

کد خبر: ۷۲۵۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹ 28 August 2017
دو فرزند ناپدری حمید صفت با حضور در دادسرای جنایی و شکایت از این خواننده رپ خواستار رسیدگی به این پرونده شدند.
 
به گزارش شرق، این دو مرد که ٣١ و ٤٧‌ساله هستند و در کشورهای فنلاند و آلمان سکونت دارند، از مادر حمید که همسر متوفی است، نیز شکایت کردند و خواهان ادامه تحقیقات با در‌نظر‌گرفتن نقش این زن در مرگ پدرشان شدند.
 
دو فرزند هوشنگ همچنین گفتند خواهرشان نیز در کشور فنلاند سکونت دارد که پس از شنیدن خبر تصمیم به حضور در ایران گرفته است و به‌زودی برای طرح شکایتش شخصا در دادسرای جنایی تهران حضور خواهد یافت.
 
حمید که یکی از خواننده‌های رپ فارسی است، ٢٨ مرداد سال جاری در پی مرگ ناپدری‌اش در یکی از بیمارستان‌های تهران دستگیر شد.
 
در آن روز مأموران کلانتری ١٤٥ ونک از طریق همکاران خود در مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مطلع شدند مرد ٦٦ساله‌ای به نام هوشنگ در یکی از بیمارستان‌های حوالی میدان ونک جان خود را از دست داده است؛ اما در گزارش اولیه موضوع مرگ مشکوک اعلام شد؛ بنابراین مأموران کلانتری در بیمارستان حضور یافتند و با انجام تحقیقات اولیه پی بردند مرد ۶۶‌ساله به علت شکستگی جمجمه که احتمالا بر اثر اصابت جسم سخت به سرش بوده، فوت شده است.
 
به‌این‌ترتیب با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع مرگ مشکوک به قتل و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، بازپرس نیز پس از صدور دستورات لازم برای تحقیقات اولیه و انتقال جسد به پزشکی‌قانونی گروهی از افسران اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ را مأمور رسیدگی به این پرونده کرد.
 
در این تحقیقات مشخص شد هوشنگ در روز‌ اول بستری در بیمارستان گفته بود چند ساعت قبل با پسر همسرش به‌ نام حمیدرضا که متولد ۱۳۷۲ است، درگیری داشته است و مورد ضرب‌و‌جرح قرار گرفته است.
 
پس از آن با دستور بازپرس منافی‌آذر، رئیس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران، حمید بازداشت و به اداره دهم منتقل شد. او در تحقیقات اولیه منکر قتل شد و گفت من با هوشنگ درگیری فیزیکی داشتم؛ اما چیزی به سر او نزده‌ام.
 
او ادامه داد: چند روز قبل از مرگ هوشنگ که همسر مادرم بود، با او درگیر شدم؛ چون او با مادرم بد‌رفتاری کرده بود؛ البته به قصد درگیری نرفته‌ بودم؛ اما وقتی با واکنش او روبه‌رو شدم، چاره‌ای جز درگیری برایم نماند. بعد هم درحالی‌که او در صحت و سلامت بود، فقط مادرم را برداشتم و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب‌وجرح متوفی و علت مرگش ندارم.
 
با‌وجود‌این به دلیل مرگ ناپدری حمید به‌عنوان تنها مظنون در قتل بازداشت شد. متهم در جلسات بازپرسی ارتکاب قتل را منکر شد و گفت: من مرتکب قتل نشده‌ام و فقط آن روز پس از ورود به خانه به رفتار هوشنگ در برابر مادرم اعتراض کردم که با واکنش غیرمنتظره‌اش روبه‌رو شدم، به‌همین‌خاطر میز شیشه‌ای را شکستم و گلدان شیشه‌ای را به قصد ترساندن و کوتاه‌‌آمدن هوشنگ به دیوار کوبیدم؛ اما من صدمه‌ای به او نزدم و بعد هم با مادرم خانه را ترک کردیم، من هم از مرگ هوشنگ به‌شدت ناراحت هستم و نمی‌دانم چه چیزی باعث این اتفاق شده است.
 
در جلسه روز گذشته که در شعبه سوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران برگزار شد، مشخص شد مادر حمید همسر سوم هوشنگ بوده است. همسر اول او بر اثر بیماری فوت شده است و همسر دومش نیز با دخترش در فنلاند زندگی می‌کند. همچنین حمید صفت بار دیگر اظهارات قبلی خود را تکرار کرد، مادر او نیز با رد ادعای فرزندان همسرش گفت: آن روز من فقط بین حمید و هوشنگ قرار گرفتم تا از ادامه درگیری جلوگیری کنم، بعد هم با حمید از خانه خارج شدم.
 
درحال‌حاضر تحقیقات درباره این ماجرا که به‌عنوان پرونده قتل در دادسرای جنایی تهران رسیدگی می‌شود، ادامه دارد و گفته می‌شود نظر پزشکی‌قانونی در روند تحقیقات نقش بسزایی دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار