بازدید 12225
۳

پاسخ رئیس فدراسیون کره‌ جنوبی به حمله کی‌روش

کد خبر: ۷۲۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 28 August 2017
اعتراض سرمربی تیم ملی کشورمان به امکانات اختصاص داده شده به تیم ملی در کره جنوبی باعث شد تا رئیس فدراسیون فوتبال این کشور نسبت به این اظهارات واکنش نشان دهد.

به گزارش تابناک ورزشی، به نقل از سایت فوتبال کره جنوبی، بعد از اظهارات کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به زمین تمرین نامطلوب که در کره جنوبی در اختیار تیم ایران قرار گرفته و سرمربی پرتغالی وضعیت این زمین را شرم‌آور توصیف کرده است، برخی از مسئولان فدراسیون فوتبال کره جنوبی واکنش‌های نسبت به اظهارات کی‌روش داشتند اما جدی‌ترین و مهمترین واکنش را سونگ کی یونگ رئیس فدراسیون کره جنوبی داشت.

رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی در مصاحبه‌ای عنوان کرد که طبق قانون فیفا تیم میزبان می‌تواند محل مناسب تمرین را 3 روز قبل از مسابقه رسمی به تیم میهمان بدهد. او همچنین عنوان کرده که ما این زمین را به تیم ایران پیشنهاد دادیم و اینطور نبوده که رسما این زمین را به ایرانی‌ها اختصاص داده باشیم.

این در حالی است که کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال در مصاحبه‌ای که به تازگی با خبرنگاران کره جنوبی داشته به آنها گفته که من نمی‌گویم زمین تمرینی که به کره جنوبی در تهران دادیم، زمین خیلی خوبی بوده اما بر اساس داشته‌های مان در تهران بهترین زمین را به کره‌ای‌ها دادیم اما آیا زمینی که کره جنوبی در اختیار ما گذاشته، بهترین زمین این کشور است؟ آیا امکانات کره جنوبی همین است؟ 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
اين رييس فدراسيون کره، چقدر مادبانه جواب داده. الان احمدي نژاد بود ميگفت مگر شما زمين خوب به ما داديد که ما زمين خوب در اختيار شما قرار دهيم.!!
کارلوس از اون بچه پر روها بوده هااااا
خخخخخ
حرف آقای کیروش مثل اینه که یک نفر بیاد منزل شما و بهش تخم مرغ بدی بخوره، بعد که شما رفتی منزل طرف یقه طرف رو بگیری و بگی تو حق نداری به من تخم مرغ بدی باید پلو و مرغ بریان بهم بدی!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل