بازدید 11214
۴

واژگونی وحشتناک سواری در بزرگراه امام علی(ع)

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با موانع حاشیه بزرگراه امام علی(ع) و واژگون شدن این وسیله نقلیه، مصدومیت یک شهروند را به دنبال داشت.
کد خبر: ۷۲۴۶۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۲ 25 August 2017
برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با موانع حاشیه بزرگراه امام علی(ع) و واژگون شدن این وسیله نقلیه، مصدومیت یک شهروند را به دنبال داشت.

این حادثه ساعت ۲ بامداد امروز اتفاق افتاد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از آتش نشانان، بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاههای ۷۱ و ۹۳ به همراه گروه امداد و نجات ۱۲ آتش نشانی به مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع)، زیر پل مسیل باختر اعزام شدند.

به گفته جلال دهقان فرمانده آتش نشانان اعزامی، یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس در حال حرکت در مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی(ع) بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و پس از برخورد با بلوک های سیمانی کنار بزرگراه و ستون چراغ راهنمایی و رانندگی واژگون شد و سپس به حالت اولیه برگشت.

وی اعلام کرد: در این حادثه راننده خودرو سواری دچار مصدومیت شد که قبل از رسیدن نیروهای عملیاتی از اتاقک این وسیله نقلیه خارج شد.

دهقان افزود: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق خودرو، محل حادثه را ایمن سازی کردند و فرد مصدوم را برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای عملیاتی پس از انتقال خودرو سواری به حاشیه امن بزرگراه و ایمن سازی کامل، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان راهور دادند.
 
واژگونی وحشتناک سواری در بزرگراه امام علی(ع) 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
کجاش وحشتناک بود
توی هوای بهاره و تابستون یه کم خلوت بشه بعضی از مردم انگار عقل از کف میدن. باید مسیر تهران کرج را در اوقات خلوتی ببینید که چه می کنند.
تنها راه درست شدن وضع رانندگی در ایران همه گیر شدن اتومبیلهای خودران است و گرنه به درست شدن فرهنگ خود رانندگان امیدی نیست
شما اگر باندهای پر قدرت عقب را ملاحضه بفرمائید شاید از علت و چرایئی این حادثه سر نخهایی به دست دهد مسئله ای که متاسفانه این روزها دامن خیلی از جوانهای این مرز و بوم و فرهنگ رانندگی کشور عزیزمان را گرفته است .
علتش مشخصه.سرش تو گوشیش بوده
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل