بازدید 3763

محور کندوان یک‌طرفه شد

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان گفت: محور کندوان امروز یک‌طرفه شد.
کد خبر: ۷۲۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰ 25 August 2017
فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای استان گفت: محور کندوان امروز یک‌طرفه شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران، سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی اظهار داشت: تردد همه تریلر‌ها، کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 صبح تا 24 امروز در محور هراز ممنوع  است.

وی افزود: درمحور سوادکوه تردد همه تریلر‌ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت 12 ظهر تا ساعت 24 روز جمعه سوم شهریورماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

فرمانده پلیس راه استان مازندران گفت: تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 14 جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه چهارم شهریورماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

قدمی افزود: با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17 روز جمعه تا ساعت یک بامداد روز شنبه چهارم شهریور ماه از مرزن آباد به سمت کرج یک‌طرفه خواهد بود.

وی گفت: تردد موتورسیکلت‌ها به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری تا ساعت 6 صبح روز شنبه چهارم شهریور ماه از محور‌های کرج به چالوس، هراز و سوادکوه ممنوع است.

قدمی افزود:تلفن مرکز کنترل پلیس راه مازندران با شماره‌های با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل