بازدید 10450

کلینتون خطاب به ترامپ: چندش از من دور شو!

کد خبر: ۷۲۴۴۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰ 24 August 2017
نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016 آمریکا در جدیدترین کتابش ترامپ را فردی چندش‌آور و منزجرکننده خواند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، هیلاری کلینتون، نامزد شکست خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری 2016، در جدیدترین کتاب خود که قرار است 12 سپتامبر منتشر شود، ترامپ را فردی چندش آور و منزجرکننده خطاب کرد.

کتاب وی با عنوان « What Happened» ( چه اتفاقی افتاد) قرار است، منتشر شود. در دو بخش از این کتاب که شبکه «ام اس ان بی سی» روز چهارشنبه منتشر کرد، به نحوه رفتار هیلاری کلینتون با ترامپ در مناظره تلویزیونی سال گذشته میلادی در دوران رقابت های انتخابات ریاست جمهوری پرداخته شده و آمده است: ما بر روی صحنه بودیم و او ( ترامپ) هرجا می رفتم، مرا دنبال می کرد. او تا حد زیادی منزجرکننده بود.

او در ادامه می نویسد: «شما اگر جای من بودید چه کار می کردید؟ آیا آرام می ماندید و لبخند می زدید؟ یا به چشم هایش نگاه می کردید و با صدایی بلند به او می گفتید: دور شو ای شخص چندش آور. می دانم تو دوست داری زنان را اذیت کنی، اما من را نمی توانی. دور شو.»

کلینتون همچنین در این کتاب به شکست کمپین انتخاباتی خود و نیز عللی که منجر به این مسأله شد، خصوصا اتهام مداخله روسیه در انتخابات آمریکا پرداخته است.

کلینتون همچنین اعتراف کرد میلیون ها نفر را ناامید کرده است. او گفت: من شکست خوردم و باید با این مسئله در طول زندگی ام کنار بیایم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل