بازدید 4854

دیدار سرلشکر صفوی با رييس مجمع تشخیص مصلحت

کد خبر: ۷۲۳۵۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷ 21 August 2017
سرلشکر سید یحیی صفوی مشاور عالی فرمانده کل قوا صبح روز دوشنبه با آیت الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و اطلاع رساني مجمع تشخيص مصلحت نظام، صبح روز دوشنبه 30 مردادماه 1396 سرلشکر سید یحیی صفوی، مشاور عالی فرمانده کل قوا با آیت الله هاشمی شاهرودی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در محل دفتر آیت الله هاشمی شاهرودی دیدار و گفتگو کرد. در این دیدار، سردار صفوی ضمن تبریک انتصاب آیت الله هاشمی شاهرودی به ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام از سوی مقام معظم رهبری، از خداوند متعال برای ایشان  مزيد توفیقات را مسألت کرد و با اشاره به وضعیت جهان اسلام به خصوص اخبار مبارزه با تروریست های تکفیری و داعش در سوریه و عراق گفت: «استقرار مردمسالاری دینی در ایران اسلامی و تجربه موفق حاکمیت دینی در ایران، الگویی است که دشمنان اسلام نمی خواهند در سطح منطقه تکرار شود و به همین دلیل دست به ایجاد چالش و تنش در منطقه و در میان کشورهای اسلامی می زنند».
 
آیت الله هاشمی شاهرودی، رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام در این دیدار، ضمن تشکر از تبریک و دعای خیر سرلشکر صفوی، اتحاد مردم و مسؤولان را در ایجاد امنیت و اجرای قوانین اسلامی ضروری دانست و اظهار امیدواری کرد که مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوره هفتم، با پيروي از رهنمودهای مقام معظم رهبری و همراهی مسوولان، بر افتخارات جمهوری اسلامی بیفزاید.
 
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، توجه به نیازهای جامعه، برنامه ریزی برای حل مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران را در طراحی سیاست های کلان کشور، از اولویت های مجمع تشخيص مصلحت  نظام در دوره جدید دانست که در پرتو شناخت دقیق از مسائل روز کشور و  با نگاه به آینده منطقه و جهان میسر خواهد شد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر