بازدید 22105

چگونه خواننده رپ درگیر یک قتل شد؟

هوشنگ به سمت آشپزخانه رفت تا با چاقو به سمت من هجوم آورد که متوجه کارش شدم و به سرعت خودم را به او رساندم و دستانش را گرفتم که نتواند کاری کند. در این لحظه یک لیوان آب را برداشت که او را از دستش گرفتم و به زمین زدم و در ادامه همسایه ها وارد خانه شدند و ما را از هم جدا کردند و من نیز همراه مادرم از خانه خارج شدیم.
کد خبر: ۷۲۳۳۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴ 20 August 2017
چگونه خواننده رپ درگیر یک قتل شد؟
پس از آنکه روز گذشته مشخص شد، حمید صفت در یک نزاع با ناپدری‌اش، او را از پای درآورده، او امروز تأکید کرد که برای دفاع از مادرش درگیر شده و به دنبال قتل ناپدری‌اش نبوده اما این حادثه چگونه رقم خورده است؟
 
به گزارش «تابناک»؛ روز گذشته، ماموران کلانتری 145 ونک در جریان مرگ مرد 66 ساله ای به نام هوشنگ در بیمارستان قرار گرفتند و زمانی که تیمی از مأموران برای تحقیقات ابتدایی پای در بیمارستان گذاشتند، مشخص شد، این مرد به خاطر ضربه جسم سخت به ناحیه سر و شکستگی جمجمه جان باخته است.
 
در این مرحله تیمی از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس سجاد منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران برای تحقیقات فنی وارد عمل شدند. کارآگاهان با حضور در بیمارستان پی بردند، مرد 66 ساله قبل از مرگش ادعا کرده که حمیدرضا، پسر همسرش عامل این درگیری بوده است.

بدین ترتیب، تجسس های پلیسی آغاز شد اما ساعت 15 ظهر شنبه حمید 24 ساله پای در کلانتری 145 ونک گذاشت و پس از دستگیری‌اش، برای بازجویی های فنی در اختیار مأموران پلیس آگاهی تهران قرار گرفت. پس از بازجویی های پلیس، شب گذشته، پرده از راز این درگیری مرگبار برداشت و ادعا کرد که قصد کشتن او را نداشته است.
 
او در همین زمینه درباره زندگی اش گفت: زمانی که کودکی پنج ساله بودم متوجه جدایی پدر و مادرم شدم، علت جدایی آن ها را دقیق نمی دانم اما آن ها با هم اختلاف داشتند. یازده سال پیش مادرم با هوشنگ ازدواج کرد، ناپدریم آدم عصبی و پرخاشگری بود و به خانواده مادریم نیز زیاد توهین می کرد، به طوری که حتی یک بار در آلمان نیز با مادرم درگیر شده بود و برای او چاقو کشیده بود اما من هیچ وقت اعتراضی نکردم و هوشنگ با خانواده خودش نیز پرخاشگری می کرد.
 
حمیدرضا ادامه داد: هوشنگ در آلمان مغازه عتیقه فروشی داشت و در ایران بیکار بود. او از زن اولش نیز سه فرزند داشت که یکی از آنها فوت کرده و اکنون دو فرزند دیگرش در فنلاند زندگی می کنند. بارها از او خواستم به در مغازه دوستانم که در املاک و نمایشگاه ماشین دارند برود و مشغول به کار شود تا کمتر در خانه باشد و با مادرم درگیر شود، ولی حرف گوش نمی کرد.
 
این خواننده ادعا کرده است: او مثل پدرم بود و همیشه احترامش را نگه داشته بودم و حتی دو روز قبل از ماجرا وقتی به خانه رفتم متوجه شدم هوشنگ گوشی موبایلش خراب شده و بدون اینکه به او حرفی بزنم به پاساژ پایتخت رفتم و در حالی که پول زیادی در بساط نداشتم یک گوشی موبایل برای هوشنگ خریدم.

این خواننده رپ امروز در مقابل بازپرس ویژه قتل در دادسرای جنایی گفت: شب قبل از حادثه دوست مادرم که همسایه آنها در آلمان بود میهمان خانه شان بود و مادرم با من تماس گرفت و خواست تا آنها را به فرودگاه ببرم ولی چون ماشین نداشتم، گفتم نمی توانم او را به فرودگاه ببرم به همین خاطر مادرم خودش میهمانش را به فرودگاه رساند.

حمیدرضا در ادامه اظهارت خود گفت: ساعت شش صبح 24 مرداد با مادرم تماس گرفتم و او گفت که هنوز به خانه نرسیده است، از او خواستم زمانی که به خانه رسید به من خبر بدهد تا به خانه بروم و لوازم خود را که آنجا گذاشته بودم بردارم. صبح روز حادثه برادرم از آمریکا با من تماس گرفت و گفت مادرمان با هوشنگ، ناپدریمان درگیر شدند و از من خواست که خود را به آن جا برسانم تا در جریان ماجرا قرار بگیرم. ظهر آن روز مادرم نیز با من تماس گرفت و از من پرسید که چه زمانی به آن جا می روم، من نیز راهی خانه خودمان شدم.

حمیدرضا صفت گفت: زمانی که در خانه را باز کردم دیدم ناپدریم سمت چپ مبل نشسته است و یک میز نیز جلوی او قرار داشت. گوشی موبایل خود را روی میز گذاشتم و به او گفتم: مگر نگفتم مادرم را اذیت نکن، کتکش نزن، او نیز گفت: زدم که زدم. می خواستم او را بترسانم به همین خاطر یک گلدان را که در نزدیکیم قرار داشت برداشتم و به سمت راست مبل پرتاب کردم سپس میز را برگرداندم تا کمی او را بترسانم. او نیز می خواست بلند شود و به سمت من بیاید که در همین هنگام مادرم بین ما قرار گرفت و من با یک دست به صورتش زدم. در همین هنگام همسایه ها با صدای درگیری ما به جلوی در خانه آمدند که مادرم به سمت در رفت و من نیز هوشنگ را رها کردم و به درگیری مان پایان دادم.

حمیدرضا ادعا کرد: در این هنگام هوشنگ به سمت آشپزخانه رفت تا با چاقو به سمت من هجوم آورد که متوجه کارش شدم و به سرعت خودم را به او رساندم و دستانش را گرفتم که نتواند کاری کند. در این لحظه یک لیوان آب را برداشت که او را از دستش گرفتم و به زمین زدم و در ادامه همسایه ها وارد خانه شدند و ما را از هم جدا کردند و من نیز همراه مادرم از خانه خارج شدیم.

بازپرس منافی آذر در این هنگام به متهم گفت: در گزارش پرونده، علت مرگ هوشنگ برخورد ضربه شدید به گیج گاه سمت راستش اعلام شده است، حرفی در این مورد داری؟

حمیدرضا در ادامه بیان داشت: شاید هنگام درگیری سرش به کمد یا دیوار برخورد کرده باشد، اما من فقط قصد داشتم کمی او را بترسانم و قصد کشتن او را نداشتم و هیچ ضربه ای به سرش نزدم.

او تأکید کرده است: من عمدی ناپدریم را کتک نزدم. فقط می خواستم او را بترسانم تا فکر نکند مادرم بی کس و کار است، من از ابتدا تمام ماجرا را صادقانه گفته ام و پس از اینکه ناپدریم جان باخت، خودم را به کلانتری معرفی کردم و هیچ وقت قصد کشتن یا قتل عمد نداشتم و همه دوستان و اطرافیانم می دانند که من به خاطر کارم هیچ وقت به فکر انتقام گیری و خشونت نبودم و کارهایی را که ساختم نیز در مورد بخشش و کارهای فرهنگی بوده است.

محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: در حال حاضر دستور بازداشت موقت متهم صادر شده و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد و متهم برای ادامه تحقیقات در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۲۸
بسمه تعالی
در آینده نزدیک با افزایش طلاق معظل های از این دست بسیار خواهیم داشت.
پاسخ ها
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
معظل نیست ، معضل است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
معضل !
قتل غیرعمد میباشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
ممنون جناب قاضی از حکمتان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
زود قضاوت نکنیم
اگر همسایه ها شاهد باشند که موقع خارج شدن حمید صفت بعداز درگیری مقتول زنده بوده برای اثبات بیگناهی هنرمند کشورمان کافیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
ما که هنرمندی ندیدیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۹
در مورد نوع قتل:
ماده 206 ب- مواردی که قاتل عمداً کاری را انجام دهد که نوعاً کشنده باشد هر چند قصد کشتن شخص را نداشته باشد. مثل ضربه با شی سنگین به سر
همین که عمل ایشون باعث فوت شده باشه کافیه
احتیاج نیست لحظه ترک کردن محل فوت کرده باشن.
امیداور م مشکلشون زودتر حل بشه
ناشناس
| China |
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
بی گناه؟ لابد طرف خودش ییهویی مرده!؟؟
آدم وقتی شانس نداشته باشه همینه فقط میتونم بگم خدا به دادش برسه
شاید مقتول از شنیدن صدای نخراشیده قاتل سکته کرده!
با توجه به صحبتهای ایشان قتل غیر عمد می باشد
مسعود خان
برو اسپند دود کن تا چشم نخوری با این نظریه کارشناسی ات!!!
مردمومن چیزی از حقوق کیفری نمی دونی مجبور نظر بدهی
اميدوارم هر چه زودتر آزاد شود چون به صورت غير عمد بوده
من این بنده خدا رو نمیشناسم، انشالا که غیرعمد باشه ولی صدور حکم رو به قاضی یسپارید
فقط اعدام
بیچاره شوهر ننه !! با تمام خدمات و رسیده گی ها همواره مورد غضب فرزندان خصوصا پسر همسرش است !!!!!!!!
هرکاری راهی داره ، برای پیر مرد شاخ و شونه میکشه ! بی احترامی میکنه !! میگه میخواستم بترسونمش !!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
یکی مادر خودتو کتک بزنه ازش تشکر میکنی ؟
بهاره
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
نه واقعا بیچاره داره؟یه سره مادرشو اذیت میکرده شما بودی چی کار می کردی؟ من بودم اتیشش می زدم دمش گرم که اونجوری کرده . هوشنگ هم اگه
خدمتی کرده کارش گیر بوده .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
بهاره - مثل اینکه شما هم از شوهر ننه دله پوری داری ؟!!!
بابا راست میگه قانون برای چیه ؟! به چه حقی اونو زده ؟؟!!!!!
باید بکشنش چون معروفه باید قصر در بره؟ فقط اعدام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
معروفش کجا بود بیچاره. چهارتا بچه دهه هفتادی آهنگاشو گوش میدن ، همین.
حمیدخان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۵/۳۰
، قسر صحیح است . قصر که به معنای کاخ است
بعضی ها با سماجت در حماقت باعث چنین مشکلاتی میشن. کسی که عادت کنه همیشه دست روی زن و بچه بلند کنه باید بدونه که روزی این خشم کار دستش میده
من یک سوالی از قوه قضاییه دارم بر چه اساسی اسم این آقا رو منتشر کرده. این آدم آبرو و حیثیت نداشته؟ اون هنرپیشه ای که یک دختر رو حین مستی کشته اون مداحایی که به جرم جاسوسی زندانی هستند و اون اختلاسگران زالو صت اسم ندارند؟ فقط این بنده خدا داشت؟
خدا به همه ما صبر بده که اینقدر ناگهانی عصبانی نشویم.
تش ایتکه زندگی خودش و یک تفر دیگه را داغون کرد
من از بعد دیگه ای قضیه را میبینم و یک سفارش به همه دوستان دارم
هیچوقت دور و بر زن بیوه ای که فرزند پسر داره نروید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار