بازدید 3835

ارتش سوریه مناطق جدیدی در رقه را آزاد کرد

کد خبر: ۷۲۲۵۸۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱ 18 August 2017
منابع نظامی سوری از ادامه پیشروی نیروهای ارتش این کشور در جنوب رقه خبر دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، یک منبع نظامی در ارتش سوریه اعلام کرد که نیروهای ارتش این کشور در ادامه پیشروی خود در جنوب رقه موفق به آزادسازی مناطق استراتژیک و همچنین چند میدان گازی شدند.

این منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش سوریه چهار میدان گازی «توینان»، «الاکرم»، «غرب الحسین» و «الغدیر» را از اشغال عناصر گروه تروریستی داعش خارج کردند.

در درگیری‌های این میادین گازی چندین نفر از تروریست‌های داعش کشته و زخمی شده  و دیگر عناصر این گروه تروریستی با تحمل خسارات فراوان مجبور به عقب‌نشینی شدند.

نیروهای سوری حاضر در جنوب رقه در حال پیشروی به سوی مناطق شرقی استان حماه بوده و با تسلط بر ارتفاعات استراتژیک «بلعاس» و همچنین روستای «الصوانه» خود را به ۱۳ کیلومتری جاده «اثریا-توینان-الکریم» رسانده‌اند.

مناطق «بئر السید»، «بئر الاعور»، «رجم الجهانه» و ارتفاعات «الفاسده» از دیگر مناطق آزاد شده توسط ارتش سوریه در جنوب رقه است.

از سوی دیگر و در محور منطقه شرقی حماه نیز رزمندگان محور مقاومت توانستند با درهم شکستن استحکامات دفاعی داعش، ۱۵ کیلومتر پیشروی کرده و خسارات و تلفات شدیدی را به تروریست‌ها وارد کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان