بازدید 9312
گزارش بازی

باشکست5بریک بارسا؛سوپرجام درآغوش رئال زیدان

بازی برگشت بدون حضور رونالدوی محروم برای رئال و در غیاب اینیستا با برتری فاحش مادرید میزبان شروع شد و این تیم با گل زیبای آسنسیو در دقیقه 4، پیش افتاد و با گل بنزما، پرونده تیم خسته، ناهماهنگ و بی برنامه بارسا را بست
کد خبر: ۷۲۲۲۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۳ 17 August 2017
مردان زیدان موفق شدند در مجموع دو دیدار رفت و برگشت به پیروزی 5 بر یک دست یافته و فاتح سوپرجام شوند.

به گزارش تابناک ورزشی، دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا بین دو تیم بارسلونا و رئال مادرید این بار در برنابئو کلید خورد. بارسلونا برای انتقام آمده بود، با تمام قدرت مقابل مادریدی که رونالدو را به خاطر تصمیم بحث برانگیز داور بازی رفت در اختیار نداشت اما در عوض لوکا مودریچ را همراه خود می دید.

مارکو آسنسیو - Asensio - Real Madrid - رئال مادرید

58 درصد مالکیت توپ در انتها از آن رئال مادرید بود، مردان زیدان یک نیمه سوار بر بازی بودند و به غیر گل رویایی دقیقه 4 آسنسیو و گل تاریخی کریم بنزما یک بار هم توپ را به تیردروازه بارسلونا کوبیدند. بازی سرعتی رئال مادرید  در نیمه اول کاملا به چشم می امد و بارسلونایی که با هدایتگری والورده، هیچ ارتباطی به یک مدعی جدی قهرمانی در لالیگا یا هر لیگ دیگری نداشت.

رئال مادرید در پایان نیمه نخست در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه پیروزی بخش 5 بر یک به رختکن رفت و دو تیم برای تجربه نیمه دوم بازی برگشت آماده شدند. 

نیمه دوم در حالی آغاز شد که والورده از تیمش فقط درخواست حمله داشت، مسی البته یک بار توپ را به تیر دروازه رئال مادرید کوبید و کیلور ناواس ستاره برتر میدان بود و در چند صحنه اجازه گلزنی به ستارگان بارسلونا را صادر نکرد. زیدان البته با تعویض های خود سعی دشت نشان دهد هنوز هم از تیمش گلزنی می خواهد اما سفیدهای مادرید به دو گل زده در بازی برگشت قانع بودند.

شکست سنگینی برای بارسلونا رقم خورده بود و جرارد پیکه در این میان بیش از سایر بازیکنان بارسلونا تحت فشار این شکست بود و البته به بهانه مصدومیت زمین را ترک کرد.

رئال مادرید 1-0 بارسلونا | مارکو آسنسیو (دقیقه 3): توپ در فاصله حدوداً 35 متری دروازه بارسلونا در اختیار جوان اسپانیایی قرار گرفت و او با یک شوت سنگین، همه بازیکنان از جمله دروازه‌بان بارسلونا، مارک ترشتگن، را مبهوت کرد و موفق شد گل اول رئال مادرید را به ثمر برساند.

رئال مادرید 2-0 بارسلونا | کریم بنزما (دقیقه 39): پس از نفوذهای فراوان مارسلو، بالاخره یکی از توپ‌ها پشت محوطه شش قدم به کریم بنزما رسید و این بازیکن درحالی که اومتیتی کاملاً مقصر بود، با مهار توپ و یک گردش، موفق شد دروازه بارسلونا را باز کند. همانند گل اول، ترشتگن در این صحنه تنها تماشاگر بود.



تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست