بازدید 2706

ادعای عجیب/بدهی17میلیاردی پرسپولیس به مالک نفت!

اصر فریادشیران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص مشکلات باشگاه نفت تهران که اخیراً جدی‌تر شده و با هشدار فدراسیون فوتبال همراه بوده است
کد خبر: ۷۲۲۰۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ 16 August 2017
ناصر فریادشیران درخصوص مشکلات باشگاه نفت تهران و بدهی های زیاد خریدارخصوصی این تیم که هنوز مبالغ فصل گذشته را پرداخت نکرده، ادعای جدید و جنجالی مطرح کرد که هیچ سندی هم برایش ارایه نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، مدیر آکادمی نفت تهران که تیم های پایه اش هفته گذشته تعطیل شدند، گفت: شرکت بهنام پیشرو که نفت تهران را خریده، 17 میلیارد تومان از زمان مدیریت رویانیان و سیاسی در پرسپولیس از این باشگاه طلبکار است و مشکلاتی به وجود آمد که نتوانست طلب خود را از پرسپولیس بگیرد. هنوز هم پیگیر این شکایت هستند، اما به جایی نمی‌رسد. 

 فرباد شیران که نگفته این طلب بزرگ برای چه معامله و مراوده ای بوده، اضافه کرد: این شرکت از پرداخت بدهی‌های نفت تهران هم می‌ترسد که نکند این پول را پرداخت کند، اما باشگاه را به نام این شرکت نکنند. هرکسی دلش می‌خواهد، به بدهی‌های نفت تهران می‌پردازد، اما میزان بدهی‌ها دو باشگاه پرسپولیس و استقلال که در خبرگزاری تسنیم هم منتشر شد، ده‌ها برابر نفت است. چرا همه فقط روی بدهی نفت تمرکز کرده‌اند؟

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان
آخرین اخبار
وب گردی