بازدید 4293
۱

کشف بمب جنگ جهانی دوم در مونته‌نگرو

کد خبر: ۷۲۱۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۷ 15 August 2017
ماموران بخش مهمات منفجر نشده اداره موقعیت های اضطراری مونته نگرو روز دوشنبه بمبی باقی مانده از جنگ جهانی دوم به وزن یک تن در بستر رودخانه 'تارا' در این کشور کشف کردند و آن را به منطقه ای امن برای منهدم کردن انتقال دادند.

به گزارش ایرنا از پایگاه های اینترنتی بالکان، بمب باقی مانده از جنگ جهانی دوم در منطقه ساحلی تارا مونته نگرو در نزدیکی بزرگراه توسط گروه مهمات منفجره نشده وزارت کشور مونته نگرو یافت گردید.
 
در بیانیه وزارت کشور مونته نگرو اعلام شده که بمب یافت شده سنگین ترین بمب منفجر نشده ای می باشد که در طی 10 سال گذشته در این کشور از جنگ جهانی دوم پیدا شده است.
این بمب مطابق با عملیات فنی در منطقه ای امن منهدم خواهد شد.
 
 
 
در کشورهای حوزه منطقه بالکان، بمب های متعددی از جنگ اول و یا دوم جهانی کشف و توسط پلیس منهدم شده اند.
 
از جمله حدود 4 ماه پیش بمبی به وزن 500 کیلوگرم باقی مانده از جنگ جهانی دوم در بلگراد پایتخت صربستان یافت که به دست ماموران ویژه پلیس وزارت کشور صربستان منهدم شد.
همچنین حدود دو هفته پیش نیروهای ویژه واحد حفاظت از انفجار وزارت کشور اسلوونی بمبی را که از جنگ جهانی دوم باقی مانده بود در روستای 'بربرک' در شمال شرقی این کشور منهدم کردند.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
لطفا در رابطه با اخذ عوارض توسط شهرداری و در مقابل عدم مقابله با آلودگی مگس های سفید به خصوص در نقاط پایین شهر پیگیری نمایید متاسفانه تماس ما با مراکز و مراجع مختلف بی نتیجه مانده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها