بازدید 4311
گزارش

تبلیغات محیطی لیگ/ فناپ رفت، یک شرکت بدهکار دیگر آمد!

گفته می شود نقش یکی از معاونان وزیر ورزش در معرفی یک اسپانسر به فدراسیون فوتبال پررنگ است و با وجود اینکه این شرکت پولی بعنوان پیش پرداخت به سازمان لیگ پرداخت نکرده اما از سوی فدراسیون به طور غیررسمی به عنوان مجری تبلیغات محیطی معرفی شده است و تبلیغاتش را اجرا می کند.
کد خبر: ۷۲۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۵ 12 August 2017
هرچند تلاش مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای گرفتن حق پخش تلویزیونی هنوز راه به جایی نبرده و تلویزیون حاضر به حق فوتبال نیست، اما این دو نهاد در مشخص کردن منبع اصلی درآمد سالهای اخیر فوتبال هم کوتاهی کرده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، با گذشته سه هفته از هفدهمین دوره لیگ برتر فوتبال، هنوز تکلیف تبلیغات محیطی فوتبال مشخص نیست و تابلوهای کنار زمین در همه ورزشگاه ها در اختیار تبلیغ برای سامانه پیامکی کمک به استقلال و پرسپولیس است.

به نوشته مهر، پس از آنکه شرکت فناپ نتوانست به تعهداتش برای تامین مبلغ تبلیغات محیطی فصل گذشته عمل کند و این درآمدزایی را با مشکل مواجه کرد، چند شرکت برای هفدهمین دوره رقابت های لیگ برتر وارد ماجرا شدند و مذاکراتی را با سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال انجام دادند.
در این میان اسپانسر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نیز که عنوان شده بیش از ۳۰ میلیارد تومان به دو باشگاه بدهکار است از طریق یکی از معاونان وزیر ورزش و جوانان وارد ماجرا شده و با حمایتی که از سوی وی صورت گرفته توانسته مهدی تاج را مجاب به فعالیت غیررسمی در فوتبال کند.

درحالی که هر هفته از این مسابقات می تواند درآمد چند میلیاردی برای باشگاه ها داشته باشد اما سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با تعلل و مشخص نکردن تکلیف کارگزار تبلیغات محیطی فوتبال اوضاع باشگاه ها را بدتر از قبل کرده اند. مشخص نیست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ بر چه اساسی حاضر به همکاری با شرکتی شده اند که هنوز نتوانسته با استقلال و پرسپولیس تسویه حساب کند و مبلغی بیش از ۳۰ میلیارد تومان به این دو باشگاه بدهکار است. 

آن چه برای باشگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است اینکه هر شرکتی که قصد دارد تبلیغات محیطی فوتبال را در اختیار بگیرد باید در همان ابتدا مبلغ قابل توجهی را نقدا به سازمان لیگ پرداخت کند اما ظاهرا فشارهایی که در این مورد وجود دارد اجازه نمی دهد این دو نهاد خودشان برای فوتبال تصمیم بگیرند.
گفته می شود نقش یکی از معاونان وزیر ورزش در معرفی یک اسپانسر به فدراسیون فوتبال پررنگ است و با وجود اینکه این شرکت پولی بعنوان پیش پرداخت به سازمان لیگ پرداخت نکرده اما از سوی فدراسیون به طور غیررسمی به عنوان مجری تبلیغات محیطی معرفی شده است و تبلیغاتش را اجرا می کند.

این درحالی است که گفته می شود یک مشتری با پیشنهاد پرداخت پول نقد با مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ وارد مذاکره شده اما فشار معاون معروف (!) وزیر ورزش روی فدراسیون اجازه عقد قرارداد با این شرکت را نمی دهد. آنچه مسلم است مشخص نکردن تبلیغات محیطی فوتبال ضربه ای چبران ناپذیر به باشگاه ها وارد می کند و در این شرایط که همه باشگاه ها با مشکلات زیاد مالی مواجه هستند باید از کوتاهی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال هم ضربه بخورند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # انتخابات
آخرین اخبار
وب گردی