بازدید 3734

عضوهیات رییسه فدراسیون ادعای داورزنی راتکذیب کرد

مسلما فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه تشکیل جلسه خواهد داد و موضع شان را اعلام خواهند کرد. من چیزی درباره محرومیت این دو بازیکن در فدراسیون نشنیدم.
کد خبر: ۷۲۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰ 12 August 2017
عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره محرومیت شجاعی و حاج صفی که داورزنی آن را علنی کرده بود ، گفت: ما باید کار عاقلانه ای در این خصوص انجام بدهیم و همانطور که فدراسیون فوتبال در نظر دارد قرار شده است این بحث فردی اظهارنظر نشود چون این درست نیست که هرکسی سلیقه شخصی خودش را بیان کند. 

به گزارش تابناک ورزشی، شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان ادامه داد: مسلما فدراسیون فوتبال و هیات رئیسه تشکیل جلسه خواهد داد و موضع شان را اعلام خواهند کرد. من چیزی درباره محرومیت این دو بازیکن در فدراسیون نشنیدم.

او درباره محرومیت امیرحسین صادقی هم خاطرنشان کرد: امیرحسین صادقی به دلیل بحث فنی در این بازی حضور نداشت. ما منتظر گزارشات هستیم تا ببینم کمیته اخلاق چه نظریه ای صادر خواهند کرد. مطمئنا باشگاه هم از قوانین کمیته اخلاق و انضباطی تبعیت خواهد کرد.
 
وی افزود: من هنوز گزارشات برخورد صادقی با حاتمی را نخوانده ام و آنطور که شنیده ام ظاهرا بحثشان در غذاخوری صورت گرفته و آنها از قبل با همدیگر شوخی داشتند که این شوخی به درگیری تبدیل شده است و در نهایت هم آشتی کردند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر