بازدید 72180

تصویر/ديدار وزير ايراني و وزير رژيم اسراییل!

کد خبر: ۶۲۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۸۸ - ۱۷:۲۰ 06 September 2009
در حالي که تا ساعاتي ديگر اولين جلسه هيات دولت به صورت رسمي در جوار حضرت امام رضا (ع) برگزار خواهد شد، مراسم بدرقه وزيران دولت نهم نيز به همين مناسبت برگزار مي‌شود. اما نکته جالب توجه در اين ميان پست‌هايي است که براي وزيران سابق در نظر گرقته شده است.

به گزارش جهان، از جمله وزيراني که امشب با دفتر وزارتي خود وداع مي‌کند، محمد مهدي زاهدي، وزير علوم دولت نهم است که جاي خود را به کامران دانشجو خواهد داد. اما زاهدي که روزگاري خود را نابغه رياضيات مي‌خواند، در حالي از سمت عالي‌ترين مقام آموزشي کشور کنار مي‌رود که سفارت چندين کشور حساس به وي پيشنهاد شده است. اما سابقه زاهدي در تعامل با کشورهاي ديگر و نيز عدم تطبيق صحيح وي با معيارهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي از دغدغه‌هايي است که احتمال سفير شدن وي در کشورهايي چون امارات و اندونزي را با ابهام جدي مواجه کرده است.

بر اساس اين گزارش، زاهدي در دوران تصدي وزارت علوم با شرکت در اجلاس سزامي 2008 در کشور اردن بر خلاف قواعد و رسوم ديپلماتيک جمهوري اسلامي، نه تنها با وزير رژيم صهيونيستي در اين اجلاس شرکت مي‌کند، بلکه به دور از چشم دوربين‌ها و اصحاب رسانه و در پشت درهاي بسته به مذاکره با رالب (راغب) مجادله، وزير علوم وقت رژيم صهيونيستي مي‌پردازد. هر چند تلاش‌هاي بسياري براي رسانه‌اي نشدن اين اتفاق انجام شد، اما زمزمه سفارت زاهدي، سايت جهان را بر آن داشت تا با انتشار عکس‌هايي از اين ديدار، مسئولان عالي دولت و مقامات ديپلماسي کشور را در انتخاب افراد آگاه به شئونات انقلاب اسلامي ياري کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۰
مشکل کشور فقط همینه، که ان شاالله حل بشه!
من متوجه نشدم كه چرا چهره كسي كه كنار آقاي زاهدي نشسته است را شطرنجي كرده اند؟
اگر طاهدي كار خلافي كرده است، همراه ايشان نيز همان كار را كرده است؟
خون ايشان از خون آقاي زاهدي رنگين تر است يا ايشان از افراد ... هستند؟
قسم حضرت عباس ودم خروس .
اگر همینطور که شما میفرمایید بخواهیم پیش بریم. علم کشور ما در سطح جهان سومی خواهد ماند. یک نگاهی به کشور های دور و اطراف خود بندازیم کشورهایی مانن هند . ترکیه حتی پاکستان. این همه که ما ادعای هسته ای شدن رو داریم واقعآ از مسایل هسته ای دنیا عقب هستیم. دنیا هر روز در حال آزمایشات گسترده علمی هستند و ما میریم از روسیه به نیروگاه رو میخریم و بو بوغ و کرنا میکنیم که هسته ای شدیم.
سیاست رو اگر بخواهیم درست معنا کنیم اینه که در حال حاظر اگر بخواهیم پیشرفت علمی داشته باشیم از همه پتانسیلهای موحود باید استعاده کرد.
از تابناک به خاطر این طرز تفکر واقعآ باید تعجب کرد. البته هیچ کس مخالف آزادی فلسطین و مسالی مربوط به اون نیست ولی نباید به خاطر این مسایل کشورمون رو تا قرن ها از پشیرفتهای علمی دور نگه داشت.
م- دکترای علوم هسته ای
یه سوال ؟؟؟؟ بالاخره ما باید با آمریکا و اسراییل تعامل کنیم و به قول آقای کرباسچی به خاطر مردم فقیرمون جام زهر رو بنوشیم ؟؟ و یا اینکه آماده بشیم برای عملیات شهادت طلبانه علیه اونها و نابودی استکبار جهانی؟؟؟؟
شما بگو چی کار کنیم . ما انجام می دیم .
با سلام. تابناکی های عزیز! لطفا در این باره بررسی کنید که آن فردی که روی تصویرش را پوشانده اند چه کسی است که جهان نیوز نخواسته تصویرش منتشر شود. الان این نکته شاید از آقای زاهدی هم جذاب تر باشد.
پس اين ورزشكاران ما چه مي گويند و افتخار مي كنند كه از رقابت كنار مي كشند
ادعاي دشمني بااسزائيل اقايان را كه گوش فلك را كر كرده را باور كنيم يا ديدارومذاكره شان را باوزراي اسرائيلي اگر اين امر در زمان خاتمي بود باند كيهان به كمتر از اعدام خاتمي رضايت نمي دادند اما حالا...
بهتر بود بقیه عکس ها را هم چاپ کنید که وقتی زاهدی متوجه می شود او وزیر عرب اسراییل است در صحنه های بعد تا می تواند از او فاصله می گیرد.
حالا يادشون افتاده عكس ها رو منتشر كنند؟
به به................
به به !
چشم ماروشن
چرا اون يكي ديگه رو نشون نميده؟
نكنه هنوز وزيره!
دم آقاي وزير گرم، ورزشكار ما از مدال طلاي جهاني بخاطر مسابقه ندادن با اين جانيها خودداري ميكنه، اونقت وزيرمون ميره با اينا عشق و حال و مذاكره!؟؟! چه مذاكره‌اي داشتن اينها با هم بكنن، نكنه ميخواسته روابط رو با كشور دوست و برادر جاني بزرگ تاريخ و بشكه متعفن خاورميانه تعميق كنه؟
چرا اين بنده خدا رو دادگاهي نميكنن يادبگيره با آدمكش جماعت نبايد مراوده كنه، خدا شاهده كه اين عكسها مايه شرمساري دولت بود ...
یعنی حسین شریعتمداری خبر دار نشده بود؟ بعیده والله
اون که روی صورتش رو پو شوندی از اشناهاتون ؟اگر بی طرف هستید بگذارید مردم این شخص را هم بشناسند
تابناك عكس كه دليل نمي شود در عالم ديجيتال هر عكسي را مي شود منتاژ كرد معلومه در عصر عتيقه به سر مي بريد خداوند همه را هدايت كند حتي شما تابناكي ها را
کفن پوشان کجایند؟
چشم ما روشن!!!!!!
خوب بحث علمي كردن حتماً ....
كجاي اسلام اين كار گناهه ؟؟!
اگر یکی از وزرای خاتمی این کار را می کرد به جرم ارتداد و نفاق و براندازی و صهیونیستی بودن در میدان آزادی اعدام می شد.
اون شترنجي کي هست ؟؟؟!!!
اگه راست می گيد، چرا عکس طرف رو سياه کرديد. اگه واقعآً وزير اسرائيل باشه؟؟؟!!!!!
در تصویر اول نفر بغل دستی چه کسی هست که در جلسه بوده اما لازم نیست که سرزنش بشه و شناخته بشه؟ اگر این اقدام بد بوده چرا برای این فرد بد نبوده؟ اگر این فرد از ماموران امنیتی است معنایش این است که آنها هم در جریان بوده اند و اتفاقی یا بر اساس تصمیم شخصی وزیر نبود. گرچه من وجود افرادی چون زاهدی در راس وزارتخانه را توهین به مردم میدانم ولی به هر حال باید انصاف را در برخوردها رعایت کرد
هردم از این باغ بری میرسد
کجاست فحشنامه کیهان ؟؟؟؟؟
چشم شریعتمداری روشن !!! یعنی در این مورد نمی دونه هنوز؟؟؟!! مگه می شه ؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل