بازدید 3462

آردا خواهان بازگشت به اتلتیکو مادرید شد

ارنستو والورده، سرمربی جدید کاتالان‌ها هم روی آردا به عنوان بازیکن ترکیب اصلی حساب نمی‌کند و همین موضوع سبب شده است که او به بازگشت به اتلتیکو مادرید فکر کند
کد خبر: ۷۱۹۷۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 08 August 2017
یک نشریه اسپانیایی از تمایل هافبک ترک‌تبار بارسلونا برای بازگشت به تیم سابقش خبر داد.

به گزارش تابناک ورزشی، نشریه مارکای اسپانیا نوشته است که آردا توران از نیمکت نشینی در بارسلونا خسته شده است و نسبت به بازگشت به تیم سابقش اتلتیکو مادرید تمایل دارد.

اتلتیکو مادرید به دلیل محرومیت یک ساله فیفا در نتیجه عقد قرارداد با بازیکنان خارجی زیر سن قانونی تا ماه ژانویه سال 2018 از جذب بازیکن جدید محروم است اما می‌تواند با بازیکنان مورد نظرش قرارداد داخلی ببندد و تا پایان محرومیتش برای استفاده از آنها صبر کند. یکی از بازیکنانی که این باشگاه مد نظر دارد، مهاجم سابقش دیه‌گو کاستا مهاجم چلسی است که از فهرست بازیکنان این تیم حذف شده است.

اکنون اما نشریه مارکا نوشته است که اگر روخی بلانکو به آردا پیشنهاد بدهد به این تیم برگردد او قطعاً‌ موافقت خواهد کرد. توران که در فاصله سال‌های 2011 تا 2015 برای اتلتیکو مادرید توپ می‌زد، تابستان دو سال پیش به بارسلونا پیوست اما او هرگز به میان بازیکنان اصلی ترکیب ثابت بارسا راه پیدا نکرد و اکنون ارنستو والورده، سرمربی جدید کاتالان‌ها هم روی او به عنوان بازیکن ترکیب اصلی حساب نمی‌کند و همین موضوع سبب شده است که او به بازگشت به اتلتیکو مادرید فکر کند.

مارکا اما در همین حال نوشته است که با وجود رغبت آردا برای بازگشت به پایتخت اسپانیا، تیم قرمزوسفیدپوش این شهر تمایلی به جذب او ندارد چون جایی در برنامه‌های سرمربی تیم دیه‌گو سیمئونه نخواهد داشت. به این ترتیب به نظر می‌رسد که آردا در صورت تمایل به ترک نوکمپ برای پیدا کردن فرصت‌های بیشتر برای بازی کردن، باید سایر پینشهادهایش از جمله آنهایی که از چین یا گالاتاسرای دریافت کرده است، فکر کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار