بازدید 3960
۲

حمله مایلی کهن به سلفی نمایندگان با موگرینی!

احترام نماینده مجلس واجب، اما آنها نماینده مردم نمی‌شوند که بیایند عکس یادگاری بگیرند و نمایش بدهند! اخیرا هم که شاهد آبروریزی برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی بودیم!
کد خبر: ۷۱۹۷۳۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۱ 08 August 2017
محمد مایلی کهن که این روزها تیمی ندارد و از روی نیمکت های رسمی فوتبال دور شده ،همچنان با صحبت هایش به انتقاد کردن ادامه می دهد و در تازه ترین مصاحبه اش به نمایندگان مجلس و سلفی بعضی از آنها با خانم موگرینی پرداخته است تا نشان دهد انتقادهایش فقط برای فوتبالی ها و کی روش نیست.

بهخ گزارش تابناک ورزشی، مایلی کهن گفت: مدیران می‌آیند برای نمایش‌دادن نه کارکردن برای مردم! در همان قضیه مسجد یک روستا که ما را به دادسرا و دادستانی و... هم بردند. اخیرا نماینده مردم انزلی زحمت کشیده‌اند و رفته‌اند در مسجد این روستا از پروسه ساخت مسجد بازدید کرده‌اند و با ستون‌هایی که بعد از این همه جنجال و درگیری بالا رفته است، عکس یادگاری گرفته‌اند! 

سرمربی سابق تیم ملی ادامه داد: نماینده مجلس ما تازه یادش افتاده که برود عکس یادگاری بگیرد، اما در مجاورت همین مسجد که تا به این‌جا هم با هزینه‌های یک خیر ساخت‌وساز آن پیش رفته است، قبرستانی وجود دارد که عزیزان مردم روستا و انزلی آن‌جا دفن شده‌اند. شهدای والامقام ما آن‌جا دفن شده‌اند، اما شما بروید ببینید چقدر زباله در این قبرستان وجود دارد!‌ این نماینده مجلس با هیأت همراه خود وقتی آمد، آیا این آشغال و وضع اسفناک محیط پیرامون مسجد را ندید؟ نمی‌توانست دستور بدهد که یک پولی به چند کارگر بدهند و بیایند آن‌جا را نظافت کنند؟ آقایان آمدند عکس یادگاری گرفتند تا نشان بدهند حضور داشتند! 

مایلی در پایان گفت: من هراسی از مطرح‌کردن واقعیت ندارم. احترام نماینده مجلس واجب، اما آنها نماینده مردم نمی‌شوند که بیایند عکس یادگاری بگیرند و نمایش بدهند! اخیرا هم که شاهد آبروریزی برای گرفتن عکس سلفی با خانم موگرینی بودیم! به جای این بیایید با مردم سلفی بگیرید.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حرف حساب جواب نداره.
خود نمائی به هر بهانه آقای مایلی
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی