بازدید 3020

دامن زدن به اشتباه شجاعی و حاج‌صفی در راستای خواست رژیم صهیونیستی است

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس پرداختن بیش از حد رسانه‌ای به اشتباه شجاعی و حاج‌صفی و بازی مقابل تیمی از رژیم صهیونیستی را در جهت خواست این رژیم دانست.
کد خبر: ۷۱۹۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 06 August 2017
غلامعلی جعفرزاد ایمن‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت گفت: جمهوری اسلامی ایران خطوط قرمزی دارد که این خطوط برگرفته از آرمان‌های کشور ماست و همه باید آن را رعایت کنند و به رسمیت نشناختن رژیم غاصب صهیونیستی از آن جمله است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ موضوعی نباید باعث شود که ما به عنوان یک ایرانی در برابر رژیم صهیونیستی انعطاف نشان داد و تمام تلاش ما باید در جهت نمایش منحوس بودن و حذف این نظام فاسد باشد و در همین راستا جمهوری اسلامی ایران نیز در خط مقدم امت اسلامی برای مبارزه با رژیم صهیونیستی قرار دارد.

وی با اشاره به حضور مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی، بازیکنان ایرانی باشگاه پانیونیوس یونان در مقابل تیم مکابی از رژیم صهیونیستی در چارچوب بازی‌های مقدماتی لیگ اروپا، تصریح کرد: این دو جوان عزیز مرتکب اشتباهی ندانسته شده‌‎اند و در حال حاضر ضرورت دارد با رأفت اسلامی با این دو جوان رفتار شود تا این ماجرا به‌خیر و برکت پایان یابد؛ در عین حال این دو جوان ورزشکار نیز قول  دهند که دیگر مرتکب چنین اقدامی نشوند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امتناع از بازی مقابل رژیم صهیونیستی برای ورزشکاران سود و فایده معنوی دارد و موجب محبوبیت آنان بین ملل مسلمان دنیا خواهد شد.

وی درباره اینکه این ورزشکاران به تیم‌های ورزشی باشگاهی خود تعهد دارند و در صورت امتناع از بازی دچار خسارت خواهند شد، توضیح داد: چنین موضوعاتی برای باشگاه‌های غیرمسلمان و غیرایرانی جایگاهی ندارد و ممکن است بازیکنان ما در این تیم‌ها جریمه نقدی شوند و حتی کار به اخراج این بازیکنان بکشد.

لزوم حمایت مادی از ورزشکارانی که به موجب پرهیز از بازی در مقابل رژیم صهیونیستی خسران می‌شوند

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی پیشنهاد داد که مجلس در بودجه‌های سنواتی خود ردیفی برای این بازیکنان پیش‌بینی کند تا خسارت‌های مادی این عزیزان پس از اینکه از مقابله با تیم‌‎های اسرائیلی امتناع کردند، جبران شود و این تضمین به لژیونرها داده شود که در چنین مواقعی با قاطعیت در برابر تیم‌های صهیونیستی حاضر نشوند و خسارت‌های ناشی از آن را جمهوری اسلامی ایران می‌پردازد.

وی اضافه کرد: همانطور که در المپیک وقتی برخی ورزشکاران ما در برابر رقیب صهیونیست خود حاضر نشدند تجلیلی هم‌وزن مدال آورندگان طلا از آنان انجام شد باید از  سایر ورزشکارانی  که در این جهت نیز قدم برمی‌دارند، تجلیل به عمل بیاید.

پرداختن بیش از حد رسانه‌ای به این موضوع در جهت خواست اسرائیل است

جعفرزاده از دامن زدن بیش از حد برخی رسانه‌ها و افراد به این موضوع انتقاد و اظهار کرد: پرداختن بیش از حد به این مسأله و بزرگ کردن اشتباه این دو جوان اقدامی در جهت خواست اسرائیل است.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اشتباهی رخ داده و همگان قبول دارند که این مسئله اشتباه بوده است؛ حال باید این ماجرا را در خلوت و آرامش حل و فصل کرد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار