بازدید 6049
۱

کودک ربوده شده مشهدی در اصفهان پیدا شد

کد خبر: ۷۱۸۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰ 02 August 2017
ملیکا کودک 1.5 ساله مشهدی که 11 روز پیش از مقابل منزل‌اش ربوده شده بود، امروز در اصفهان پیدا شد و خانواده اش را از اضطرابی کشنده رهایی بخشید.

محمدعلی محمدی (پدر ملیکا) در گفتگو با خبرنگار ایلنا، درحالیکه از پیدا شدن فرزندش به شدت خوشحال بود و اشک شوق می‌ریخت، گفت: خدا را شکر که ملیکا را صحیح و سالم پیدا کردیم و انگار امروز دوباره او را از خدا گرفتیم.

وی افزود: من و مادر ملیکا 11 روز سخت و جانکاه را پشت‌سر گذاشتیم و خوشحالم که امروز دوباره می‌توانیم او را در آغوش بگیریم. باور کنید از هیجان دست و پایم می‌لرزد و قادر به صحبت کردن نیستم و هنوز اضطراب لحظاتی که ملیکا را در کنارمان نداشتیم، آزارمان می‌دهد.

این کارگر شهرداری مشهد در تشریح جزئیات حادثه گفت: پس از تماس روز گذشته پلیس برای شناسایی کودک پیدا شده در اصفهان، صبح امروز راهی این شهر شدیم و خوشبختانه مشخص شد این کودک؛ ملیکا بوده است.

 وی افزود: براساس شنیده‌های ما گویا ملیکا حوالی ظهر دیروز توسط فرد رباینده در پارک ناژوان اصفهان رها شده و توسط عده‌ای از شهرندان اصفهانی که عکس و مشخصات او را از طریق فضای مجازی پیگیری می‌کردند، شناسایی و تحویل پلیس داده شد.

 علی‌محمدی ادامه داد: پلیس پس از شناسایی ملیکا و تطابق آن با مشخصات کودک ربوده شده در مشهد او را به شیرخوارگاه نرجس اصفهان تحویل می‌دهد و پس از آن با ما تماس می‌گیرند و می‌خواهند به اصفهان سفر کنیم و کودک را تحویل بگیریم.

وی در پایان از پلیس، مسئولان و مردم که ظرف روزهای گذشته پیگیر ماجرای ربوده شدن ملیکا بودند، تشکر و قدردانی کرد.

اول مرداد سال جاری‌در شهر مشهد، ملیکای 1.5 ساله هنگام بازی در کوچه توسط فردی ناشناس سوار بر یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ؛ ربوده شد. آنها به محض ربودن کودک از محل متواری شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۲
انتشار یافته: ۱
الهي شكر!
من دستان پليس و همه دست اندر كاران در به ثمر رسيدن اين نتيجه شيرين را اول مي بوسم و بعد براي ايشان با همه توان آرزوي توفيق و گشايش در كارها و امور بيش از اين دارم!
صدها فرشته بوسه بر آن دست مي زنند
كز كار خلق يك گره بسته وا كند!
الا ملك ايران بزي جاودان!
لازمه اينجا پليس پدر و مادر اين بچه رو نصحيت كنه كه بي مهابا رفتار نكنه و هميشه فرزندشان رو در هر جايي كه مي رن با فاصله بسيار نزديك از خودشون رصد كنن!
باز هم خدايا شكرت! كه كسي ديگه چشمش به در نيست!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان