بازدید 7858

جزای نقدی و حبس به جرم ربودن بازیگر مشهور

کد خبر: ۷۱۶۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۵ 30 July 2017
پدر بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به جرم ربودن پسرش به پرداخت هشت‌میلیون تومان جزای نقدی محکوم شد. دایی این بازیگر و دو نفر دیگر نیز که در آدم‌ربایی شرکت داشتند به حبس محکوم شدند.

به گزارش جام‌جم، هفته پیش جلسه محاکمه متهمان در شعبه هشتم دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی حسین اصغرزاده برگزار شد.

بازیگر مشهور در ابتدای جلسه با اعلام رضایت از پدرش گفت: «یک سال پیش پدر و دایی‌ام به همراه یکی از دوستانش وارد خانه‌ام شدند و مرا با تهدید سلاح و شوکر پیش چشم زن و بچه‌ام سوار خودرو کردند و به زور به کمپ ترک اعتیاد بردند. من معتاد نیستم و پدرم به ‌خاطر بدهکاری 85 میلیون تومانی‌اش به من، این‌کار را انجام داد. او می‌خواست آبرویم را ببرد. وقتی مرا به کمپ بردند همه برای گرفتن عکس یادگاری به سمتم آمدند. ظهر همان روز از کمپ بیرون آمدم اما شکایت نکردم تا این‌که مدتی قبل دوباره این کارشان را تکرار کردند.»

پس از شاکی، هر چهار متهم در جایگاه ایستادند. ابتدا پدر بازیگر گفت: «فکر می‌کردم پسرم به مواد مخدر معتاد شده است برای همین با دایی‌اش ماجرا را مطرح کردم و قصدم فقط کمک کردن بود.»

دایی شاکی نیز گفت: «مدتی قبل از حادثه از زبان خواهرم شنیدم پسرش معتاد شده. موضوع را با یکی از دوستانم که مدیر کمپ بود مطرح کردم و قرار شد خواهرزاده‌ام را به زور به آنجا ببریم.»

دو متهم دیگر اما از نقشه آدم‌ربایی اظهار بی‌اطلاعی کردند تا زنگ پایان جلسه به صدا درآید. قضات دادگاه پس از شور، پدر بازیگر را به پرداخت هشت میلیون تومان جزای نقدی، دایی شاکی را به 18 ماه و دو متهم دیگر را نیز به یک سال حبس محکوم کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر