بازدید 2935
بازتاب

جوابیه فدراسیون فوتبال به گزارش اختصاصی تابناک درباره تبلیغات دورزمین

در پی انتشار گزارشی در سایت تابناک مبنی بر ابهام در نحوه واگذاری امتیاز تبلیغات محیطی فوتبال ایران، فدراسیون فوتبال جوابیه ای ارسال کرده است که تابناک حسب وظایف قانونی و رسالت رسانه ای خود عین آن را منتشر می کند. همچنین سایت تابناک این حق را برای خود محفوظ می داند که گزارش تکمیلی در رد بخش هایی از جوابیه فدراسیون را در موقع لازم منتشر نماید.
کد خبر: ۷۱۶۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۲ 28 July 2017
سردبیر محترم ورزشی خبرگزاری وزین تابناک
با سلام و احترام
نظربه انتشار مطلبی با عنوان«تابلوهای تبلیغاتی غول‌آسا و بلند، مانع دیدتماشاگران آزادی/ واگذاری دور زمین بدون مزایده؟» در آن رسانه وزین، خواهشمند است پاسخ بخش بازاریابی فدراسیون فوتبال در قسمت مناسب درج و منعکس شود.

جوابیه فدراسیون فوتبال به گزارش اختصاصی تابناک درباره تبلیغات دورزمین

1.درباره ایراد ابهامات میلیاردی در قرارداد قبلی متذکر می شود که قرارداد با شرکت ایران نوین،برای فصل 95_94 از طریق رای داوری اقدام شد و پس از بررسی هیات داوری و اعلام عدد قانونی قابل دریافت از طریق مراجع قضایی ذی صلاح پیگیری شد و منجر به حکم قانونی گردید.فلذا در این باره می بایست ادله محترم از سوی آن رسانه محترم در این باره ارائه شود.

2.درباره بحث واگذاری تبلیغاتی بدون طی تشریفات و مزایده متذکر می شود که با توجه به اینکه قرارداد تبلیغات محیطی برای دو فصل 96_95 و 97_96 به شرکت پردازش واگذار شده و آن شرکت ملزم به انجام تبلیغات و پایبندی به متصلات مندرج در قرارداد است،نمی توان از طریق مزایده و یا تشریفات اینچنین قراردادی که در مالکیت یک شرکت است را به شرکت دیگری واگذار کرد.
با در نظر گرفتن این مطلب که شرکت پردازش برای فصل 97_96 تمایلی برای ادامه فعالیت نداشته و شرکت دیگری را به عنوان مجری تبلیغاتی و نماینده تام الاختیار معرفی کرده است،سازمان لیگ با آن شرکت همکاری کرده و فضای تبلیغاتی را در اختیار قرار داده است.
لازم به ذکر است که رقم قراردادی با شرکت امین سیمای کیش همان رقم قرارداد مندرج در رقم قرارداد فی مابین با شرکت پردازش است و وفق نظریه کارشناس رسمی دادگستری عمل شده است.

3.درباره سابقه دعوی حقوقی شرکت امین سیمای کیشی و سازمان لیگ توضیح داده می شود که این شرکت در سه فصل 91_90،92_91 و 93_92 به عنوان مجری تبلیغات محیطی با سازمان لیگ قرارداد داشته که وفق شرایط قرارداد تسویه حساب انجام شده و بدهی بر جای نمانده است.ضمن اینکه در اینجا تاکید می شود که قرارداد تبلیغات محیطی اساسا بین سازمان لیگ فوتبال و شرکت های مجری بسته می شود.

4.درباره موضوع شکل و اندازه تابلوهای شرکت هم متذکر می شود که وفق قرارداد فی مابین شرکت مجری مجاز است از حدفاصل جایگاه تماشاگران تا زمین بازی جهت تبلیغات موردنظر استفاده کند و استاندارهای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم رعایت شود که در این باره تخلفی صورت نگرفته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل