بازدید 4621

ماجرای عدم صلاحیت مربی کوبایی تیم بوکس ایران!

با توجه به قانون آیبا تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند حتما باید به همراه خود یک مربی سه ستاره داشته باشند تا در کنار رینگ سرمربی تیم باشد.
کد خبر: ۷۱۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۹ 28 July 2017
سرمربی تیم ملی بوکس به دلیل دو ستاره بودن از لحاظ کیفی نمی‌تواند در مسابقات جهانی بوکس سرمربی باشد.

 به گزارش تابناک ورزشی، مسابقات بوکس قهرمانی جهان در شهریور ماه سال جاری به میزبانی آلمان برگزار می‌شود. تیم ملی بوکس ایران نیز تنها با یک سهمیه‌ای که کسب کرده می‌تواند در این مسابقات حاضر شود. در صورت اعزام تیم ملی ایران به این مسابقات هدایت این تیم را باربارو فرناندز خیمنز کوبایی بر عهده خواهد داشت اما به دلیل دو ستاره بودن نمی‌تواند به عنوان سرمربی در کنار رینگ باشد.

ماجرای عدم صلاحیت مربی کوبایی تیم بوکس ایران!

با توجه به قانون آیبا تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور دارند حتما باید به همراه خود یک مربی سه ستاره داشته باشند تا در کنار رینگ سرمربی تیم باشد. حال با توجه به اینکه از نظر آیبا سطح مربی کوبایی به دلیل دو ستاره بودن پایین‌تر از سطح مسابقات است فدراسیون بوکس ایران برای اینکه بتواند از مربی کوبایی در این رقابت‌ها استفاده کند ناچار است خیمنز را در کنار یک مربی سه ستاره به این مسابقات اعزام کند.

قابل توجه است که در ایران تنها چهار مربی سه ستاره وجود دارند و فدراسیون برای اینکه بتواند از خیمنز در این رقابت‌ها استفاده کند باید یک نفر را از بین اکبر احدی، عبدالرضا انصاری، حسین نهرودی و غلامرضا کریمی انتخاب کند تا مربی کوبایی را به همراه او اعزام شود.

البته فدراسیون بوکس هنوز برای اعزام تنها بوکسور دارای سهمیه‌اش به مسابقات جهانی تصمیم نگرفته که اگر این کار را نکند، نقطه تاریکی در کارنامه فدراسیون بوکس خواهد بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان