پانصد و نود و نهمین «تابناک پلاس»؛

ویدیوهایی از روند قتل کودک پس از سرقت خودرو / ویدیوی توهین عجیب کمدین خندوانه به مردم ایرانی / ویدیویی از تغییر موضع عجیب یک خواننده ظرف یک دقیقه! / وثیقه های چند ده میلیاردی کارگزاران محبوس از کجا می‌آید؟!

کد خبر: ۷۱۶۰۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶ 26 July 2017
ویدیوهایی از روند قتل کودک پس از سرقت خودرو / ویدیوی توهین عجیب کمدین خندوانه به مردم /  ویدیویی از تغییر موضع عجیب یک خواننده ظرف یک دقیقه! / وثیقه های چند ده میلیاردی کارگزاران محبوس از کجا می‌آید؟!
«تابناک پلاس»، بسته ویدئویی «تابناک» است که برای پانصد و نود و نهمین روز منتشر می‎‌شود؛ بسته‌ای که روایتی از متن و حاشیه سیاست، اقتصاد، فرهنگ و ورزش با لحنی متفاوت است و سوژه‌های مختلف با تکیه بر فیلم، صوت و تصاویری که دیده‌ و ندیده‌اید، در قالبی تازه و بدیع در «تابناک» عرضه می‌شود.

«تابناک پلاس»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می‌شود؛ بسته‌ای که با همراهی شما و نظریات سازنده‌تان و تصاویر و ویدیوهای جذابی که ارسال می‌کنید، برای عموم مخاطبان جذاب‌تر خواهد شد.
 
در پانصد و نود و نهمین «تابناک پلاس» تماشا می‌کنید: مقابل تحریم‌های آمریکا چه واکنشی نشان خواهیم داد؟ / ویدیوهایی از روند قتل کودک پس از سرقت خودرو / وثیقه های چند ده میلیاردی کارگزاران محبوس از کجا می‌آید؟! / ویدیوی توهین عجیب کمدین خندوانه به مردم / ویدیویی از تغییر موضع عجیب یک خواننده ظرف یک دقیقه!
ویدیوهایی از روند قتل کودک پس از سرقت خودرو / ویدیوی توهین عجیب کمدین خندوانه به مردم /  ویدیویی از تغییر موضع عجیب یک خواننده ظرف یک دقیقه! / وثیقه های چند ده میلیاردی کارگزاران محبوس از کجا می‌آید؟!
             
ویدیو با کیفیت پایین برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم بالاتر در دو سطح متوسط و بالا را دانلود و تماشا کنید.

ضمن تشکر از مخاطبان بسته ویدئویی تابناک که با نظریاتشان، ما را در بهبود همراهی کردند، برای ارسال اخبار، ویدیوها، صوت‌ها و تصاویر ویژه این مجموعه ویدئویی، می‌توانید با ایمیل plus@tabnak.ir در تماس باشید.

ویدئو با کیفیت بالا برای پخش قرار داده می‌شود؛ اما می‌توانید نسخه‌های با کیفیت و حجم پایین تر را دانلود یا تماشا کنید.
 
تعداد بازدید : 5193

 
 
 
 
 
 
 
 
بازدید 22698
۶
مقابل تحریم‌های آمریکا چه واکنشی نشان خواهیم داد؟؛ از دیگر ویدیوهای این بسته خبری است. «تابناک پلاس»، شنبه تا پنجشنبه به استثنای تعطیلات رسمی، پس از ساعت ۲۰:‌۰۰ برای مشاهده مخاطبان در «تابناک»‌ منتشر می‌شود
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۶
شما خوبی!
به جای شبتون آروم لطف کنن بگن خدانگهدار .مرسی
یکی ار ارزوهای ترامپ این است که مردم و دولت ایران از رفتارهای دولت ترامپ ناراحت شوند و برجام را پاره کنند تمام تلاش اقای ترامپ به اینجا ختم می شود این هم یک دلیل از اینکه ترامپ ملت ایران را نمی شناسد
همه ما این مدلی هستیم فقط باور نداریم . کاش در جامعه به فراگیری علوم انسانی بها داده شود . اون موقع میفهمیم که خودمون مسئولیم و باید انگشت اتهام رو اگر قرار به طرف کسی بگیریم اول به سمت خودمون نشانه بریم.
با شما اصلا موافق نیستم.. حرف خانم موسوی درمورد مردم ایران صحیح است!

با تشکر
با سلام
در مورد بخش آخر این ویدئو باید بگم، درسته این شخص گاف داده، اما این کار شما صحه گذاری بر آثار ضعیف تلقی میشه