بازدید 3639

عقب‌نشینی رژیم‌اسراییل ازنصب‌گیت درمسجدالقصی

کد خبر: ۷۱۵۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴ 25 July 2017
کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست شامگاه دوشنبه خود به برچیدن گیت های الکترونیکی در ورودی مسجدالاقصی و جایگزین کردن آنها با دوربین رای داد.

به گزارش مهر به نقل از روسیا الیوم، کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در نشست شامگاه دوشنبه خود به برچیدن گیت های الکترونیکی فلزی در ورودی مسجدالاقصی و جایگزین کردن آنها با دوربین رای داد.

 
 
در بیانیه کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی آمده است که این رژیم قصد دارد به جای این گیت‌ ها از ابزارهای نظارتی دیگری استفاده کند.

در همین حال منابع فلسطینی از وقوع درگیری ها بین نظامیان صهیونیست و فلسطینی ها در باب الاسباط خبر دادند.

این تصمیم کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی در حالی است که کارکنان سفارت این رژیم در «امان» پایتخت اردن پیش از این به سرزمین های اشغالی بازگشتند.

نیروی حفاظتی سفارت رژیم صهیونیستی که در حادثه تیراندازی روز یکشنبه مقصر بوده و منجر به کشته شدن دو اردنی شد نیز جزو این کارکنان است.

در همین راستا، دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد، کارکنان سفارت این رژیم در اردن از جمله نیروی حفاظتی سفارت که در حادثه تیراندازی مقصر بوده است به اراضی اشغالی بازگشته‌اند.

همچنین عبدالله دوم شاه اردن و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه دوشنبه به صورت تلفنی با یکدیگر گفتگو کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل