بازدید 3073
۱

جزئیات تازه از جنایت‌های جانی بندرعباس

کد خبر: ۷۱۵۱۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 24 July 2017
 بازجویی‌های فنی از جانی بندرعباس که تاکنون به قتل ۲ زن اعتراف کرده همچنان ادامه دارد و بازپرس جنایی دستور ویژه‌ای برای کشف بقایای اجساد قربانیان صادر کرده است.

به گزارش همشهری، اين در حالي است كه متهم كه در رشته حقوق تحصيل كرده با داستان‌سرايي به‌دنبال گمراه كردن كارآگاهان و پنهان كردن زواياي مختلف جنايت‌هايش است.

اين مرد محمدرضا نام دارد و سرآشپز يكي از رستوران‌هاي بندرعباس است. او كه در رشته حقوق تحصيل كرده و چندي قبل هم در مقطع كارشناسي‌ارشد رتبه يازدهم را به‌دست آورده بود چند روز قبل به اتهام دست داشتن در قتل زني جوان بازداشت شد.

او در اعترافاتش گفت كه زن جوان را كه مدير يك رستوران بود به‌دليل اختلافات مالي به قتل رسانده است.

 او گفت: ما قرار بود يك رستوران راه بيندازيم و براي اين كار من 10ميليون تومان به او داده بودم اما او مدام از انجام كار طفره مي‌رفت تا اينكه نقشه قتلش را كشيدم، به بهانه‌اي او را به خانه‌ام كشاندم و با چاقو چند ضربه به وي زدم. سپس جسدش را 9تكه كردم و هر تكه را در يك سطل زباله انداختم.

افسر آگاهي كه مسئول بازجويي از اين متهم بود در جريان تحقيقات پي برد كه 5سال قبل هم در پرونده قتل زن ديگري از اين متهم بازجويي كرده است. اما در آن زمان چون دلايل محكمي عليه اين مرد وجود نداشت او آزاد شد. به همين دليل تحقيقات از سر گرفته شد تا شايد با بازجويي از متهم راز قتلي كه 5سال قبل رخ داده بر ملا شود.

متهم به‌دليل اطلاعات حقوقي زيادي كه دارد مدام از اتهاماتش طفره مي‌رفت و سعي در انحراف تحقيقات داشت اما سرانجام وقتي در تنگناي اطلاعاتي قرار گرفت به دومين جنايت نيز اعتراف كرد و گفت 5سال قبل زني را كه سوپروايزر يكي از بيمارستان‌هاي بندرعباس بوده به قتل رسانده است. 

او گفت: مدتي با زن جوان در ارتباط بودم و او مي‌دانست من زن و بچه دارم اما مي‌خواست آبرويم را ببرد. به همين دليل او را با چاقو به قتل رساندم و جسدش را مثله كرده و در نقاط مختلف شهر انداختم.

دستور ويژه

اعترافات اين مرد در حالي است كه كارآگاهان احتمال مي‌دهند او در قتل‌هاي ديگري نيز دست داشته باشد. از سويي تاكنون بقاياي اجساد قربانيان كشف نشده و متهم با داستان سرايي سعي مي‌كند تحقيقات را به انحراف بكشاند. 

به همين دليل بازجويي‌هاي فني از وي ادامه دارد. از سويي ديگر او روز گذشته در حضور كارآگاهان جنايي صحنه 2جنايتي را كه مرتكب شده بازسازي كرد و جزئيات بيشتري از نحوه به قتل رساندن قربانيانش را شرح داد.

از سوي ديگر افسران آگاهي در شاخه‌اي ديگر از تحقيقات خود پي بردند متهم پس از قتل قربانيانش جواهرات آنها را به يك مالخر فروخته است.

 به همين دليل با دستور بازپرس پرونده اين مالخر بازداشت شد و تحت بازجويي قرار گرفت.در همين حال قاضي محسن مينا، بازپرس جنايي بندرعباس دستوري ويژه براي بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته مكان‌هايي كه اجساد قربانيان در آنجا رها شده صادر كرد.

وي در اين خصوص به خبرنگار همشهري گفت: متهم تلاش مي‌كند تا اجساد قربانيانش كشف نشوند و تحقيقات تكميل نشود اما تحقيقات در اين‌باره ادامه دارد و افسران آگاهي به‌دنبال كشف اجساد و روشن شدن واقعيت هستند. 

وي همچنين درباره سريالي بودن اين جنايت‌ها گفت: متهم تاكنون به 2قتل اعتراف كرده است اما تحقيقات از وي همچنان ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
فردی که ارشد حقوق خوانده و میرود آشپز می شود معلوم است که از سر ناچاریست. بنابراین احتمالا نسبت به جامعه کینه ورز شده و بسیار خطرناک است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار