بازدید 11737

خودروی مورد علاقه‌ را ۵ میلیون تومان ارزان‌تر بخرید!

کد خبر: ۷۱۱۸۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲ 12 July 2017

چیزی به شروع بزرگترین جشنواره‌ی دیجی‌کالا باقی نمانده است. جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» از ۲۴ تا ۲۶ تیر در فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا برگزار می‌شود.

در جشنواره‌ی تابستانی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا، فرصتی استثنایی برای خرید انواع خودرو با ۵ میلیون تومان تخفیف فراهم آمده است.
 
خودروی مورد علاقه‌ را ۵ میلیون تومان ارزان‌تر بخرید!  
فروش استثنایی خودرو با 5 میلیون تومان تخفیف!
 
یعنی اینکه خودروهایی مثل پژو ۲۰۶ یا تندر ۹۰ و رنو ساندرو را می‌توانید با ۵ میلیون تومان تخفیف بخرید.
 
در ضمن دیجی‌کالا فروش استثنایی نیسان جوک را هم آغاز کرده و تعداد زیادی از این خودرو را با تخفیف ۵ میلیون تومان می‌فروشد.
 
منتظر خودروهای دیگر، از برندهایی مثل هیوندای، سانگ‌یانگ و برلیانس با قیمت چند میلیون تومان ارزان‌تر از بازار باشید!
 
بلیت دوطرفه‌ی بیزینس کلاس به پاریس
 
اگر قرار باشد گردونه شانس را بچرخانید دوست دارید چه چیزی نصیب شما بشود؟ یک سفر هیجان‌انگیز، دو عدد بلیت بیزینس کلاس به نیویورک یا پاریس، یک هفته سفارش غذای رایگان از ریحون؛ کارت خرید هدیه‌ 500 هزار تومانی دیجی‌استایل و دیجی‌کالا!
 
در جشنواره‌ی «شگفت‌انگیز با دمای بالا» هر خرید بالای 400 هزار تومان یک امتیاز گردونه‌ی شانس محسوب می‌شود. خبر بهتر این است که اگر با اپلیکیشن خرید کنید می‌توانید دو برابر امتیاز بیشتر بگیرید. این یعنی با هر خرید 400 هزار تومانی از طریق اپلیکیشن، دو بار گردونه‌ی شانس را می‌چرخانید.
 
تخفیف  70 درصد تابستانی
 
شگفت‌انگیز با دمای بالا یعنی پیشنهادهای داغ داغ! از زیورآلات تا ساعت هوشمند، ساعت‌های مچی، لباس ورزشی، گوشی‌های موبایل، وسایل آشپزخانه و بسیاری کالاهای دیگر. همه‌ی این‌ها تا 70 درصد تخفیف دارند.
 
دست‌چین؛ همه چیز‌ کمتر از 50 هزار تومان
 
اگر قصد دارید هدیه بخرید یا دلتان یک سبد خرید بزرگ می‌خواهد، «دست‌چین» هیجان‌انگیز دیجی‌کالا مناسب شماست. صدها کالا با قیمت کمتر از ۵۰ هزار تومان که می‌توانند گزینه‌ای بسیار عالی برای خرید هدیه‌های کوچک باشند.
 
عطر و ادکلن، بازی فکری، وسایل خانه، کالاهای دیجیتال و وسایل تفریحی فقط گوشه‌ای از دست‌چین دیجی‌کالا هستند.
 
اپلیکیشن دیجی‌کالا را نصب کنید، از شگفت‌انگیزها باخبر شوید!
 
در طول برگزاری جشنواره‌ی تابستانی دیجی‌کالا، هر دو ساعت یک بار کالاهای شگفت‌انگیز عوض می‌شوند. این به معنی مواجه شدن با ده‌ها کالای شگفت‌انگیز در طول روز است.
 
برای اینکه سریع‌تر از دیگران از کالاهای شگفت‌انگیز، تخفیف‌ها و شروع فروش خودروها باخبر شوید، می‌توانید اپلیکیشن دیجی ‌کالا برای اندروید و iOS را روی گوشی خود نصب کنید. بدین ترتیب اولین نفری خواهید بود که از بهترین پیشنهادهای دیجی‌کالا خبردار می‌شوید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار