بازدید 1616

تداوم درگیری‌ها در شهر بنغازی لیبی

مسئولان نظامی و پزشکی لیبی از کشته شدن ۱۲ نفر از نیروهای شرق لیبی و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر در درگیری‌های شهر بنغازی خبر دادند.
کد خبر: ۷۱۰۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 08 July 2017
مسئولان نظامی و پزشکی لیبی از کشته شدن ۱۲ نفر از نیروهای شرق لیبی و زخمی شدن ۳۵ نفر دیگر در درگیری‌های شهر بنغازی خبر دادند.

به گزارش فارس، با وجود اینکه «خلیفه حفتر» فرمانده نظامی لیبی پیروزی بر گروه‌های مسلح در شهر بنغازی را اعلام کرده است اما مسئولان نظامی و پزشکی گزارش دادند که در درگیری‌های این شهر 12 نفر از نیروهای شرق لیبی کشته و 35 نفر دیگر نیز زخمی شدند.

خبرگزاری رویترز به نقل از «میلاد الزوی» سخنگوی نیروهای ویژه گزارش داد که 10 زندانی که توسط دشمنان آنها در الصابری گروگان گرفته شده بودند، آزاد شدند.

برخی مسئولان ارتش ملی نیز گفتند که دستکم 5 نفر از مخالفان ارتش کشته شده و 11 نفر دیگر بازداشت شدند که 6 نفر از آنها تبعه لیبی، 4 نفر تبعه مصر و یک نفر نیز تبعه تونس است.

طبق گزارش شبکه روسیا‌الیوم، نیروهای ارتش ملی لیبی به فرماندهی حفتر در حال پاکسازی آخرین مقرهای گروه‌های مسلح در حی الصابری هستند.

خلیفه حفتر روز چهارشنبه گذشته در یک نطق تلویزیونی پایان این حملات و پاکسازی شهر بنغازی از گروه‌های مسلح را اعلام کرده بود اما درگیری‌ها در تعدادی از خیابان‌های الصابری ادامه دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار