بازدید 8119

روایت رئیس بنیاد شهید از زنده بودن متوسلیان

کد خبر: ۷۰۹۶۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۲ 06 July 2017
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اگرچه پس از اسارت احمد متوسلیان به دست ایادی رژیم صهیونیستی خبری از سرنوشت او در دست نیست، اما وزارت خارجه معتقد است که احمد متوسلیان زنده است.

به گزارش العالم، حجت‌الاسلام شهیدی رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسم بزرگداشت سردار جاویدالاثر احمد متوسلیان که در محل باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: هرچه در مورد احمد متوسلیان صحبت کنیم نمی‌توانیم او را خوب بشناسیم. مقام معظم رهبری در خصوص ایشان فرمودند که من او را از نزدیک می‌شناسم و احمد متوسلیان یکی از برجستگان دفاع مقدس بود.
 
شهیدی با اشاره به فعالیت احمد متوسلیان در مبارزه با رژیم ستم‌شاهی و نیز حضور او در جبهه کردستان خاطرنشان کرد: احمد متوسلیان سرانجام توسط ایادی رژیم منحوس صهیونیستی دستگیر شد و تا امروز از سرنوشتش خبری نیست اما وزارت خارجه معتقد است که احمد متوسلیان زنده است هرچند اگر او شهید هم شده باشد برای ما زنده است.
 
رئیس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در پایان گفت: یک بار به همراه رئیس جمهور به آسایشگاه جانبازان رفتیم و یکی از جانبازان قطع نخاعی به رئیس جمهور گفت تنها خواسته من از شما این است که رهبری را رها نکنید.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی