بازدید 1694

اتحادیه عرب اظهارات منسوب به ابوالغیط درباره بحران قطر را پس گرفت

اتحادیه عرب اظهارات منسوب به دبیرکل این اتحادیه پیرامون روش اشتباه "کشورهای تحریم‌کننده" در تعامل با بحران قطر را تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۰۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹ 05 July 2017
اتحادیه عرب اظهارات منسوب به دبیرکل این اتحادیه پیرامون روش اشتباه "کشورهای تحریم‌کننده" در تعامل با بحران قطر را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت النشره، محمود عفیفی، سخنگوی اتحادیه عرب اعلام کرد، آنچه که برخی از رسانه‌ها پیرامون احمد ابوالغیط، دبیرکل اتحادیه عرب مطرح کرده‌اند، به هیچ وجه صحت ندارد.

برخی از رسانه‌ها اعلام کرده بودند که ابوالغیط گفته است "روش تعامل چهار کشور عربی که فهرست درخواست‌هایی را به قطر ارائه داده‌اند، اشتباه بود".

عفیفی تصریح کرد، این سخنان نادرست را یکی از خبرگزاری‌ها از ابوالغیط در کنفرانس خبری در چهارم ژوئیه با وزیر خارجه ایتالیا در رم نقل کرده بود.

وی با بیان اینکه سخنان دبیرکل اتحادیه عرب "دقیق" بود، تاکید کرد، ابوالغیط به هیچ وجه به مسئولیت هیچ طرفی اشاره نکرد.

عفیفی تصریح کرد: در نتیجه، جایی برای چنین تفسیرهای گمراه کننده‌ای وجود ندارد.

این دیپلمات مصری تصریح کرد، موضع دبیرکل در قبال بحران به صورت کلی از آغاز شفاف بود و هیچ ابهامی را به همراه نداشت و مطالب منتشر شده در بیانیه صادره از وی در آن هنگام تاکیدی بر این مساله است. خود ابوالغیط نیز در دیدار با لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز اعلام کرد، هیچ حرفی درباره لیست درخواست‌ها به قطر نزده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی