بازدید 3380

پرداخت سود سهام عدالت از آبان یا آذر

مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از پرداخت سود سهام عدالت از آبان یا آذر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ 05 July 2017
مشاور رئیس کل سازمان خصوصی سازی از پرداخت سود سهام عدالت از آبان یا آذر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، جعفر سبحانی گفت: از آنجایی که برای پرداخت سود سهام عدالت باید منتظر برگزاری مجامع و همچنین مدت زمان توزیع آن ازجانب شرکت‌ها باشیم، پرداخت آن به نیمه دوم سال موکول شده است.

وی با بیان اینکه مشمولان برای دریافت این سود باید شماره حساب به سازمان خصوصی سازی اعلام کنند، افزود: فرایند پرداخت سود ازجانب این سازمان در زمان تعیین شده اعلام می‌شود ضمن اینکه جزییات آن به نحو مطلوبی اطلاع رسانی خواهد شد.

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی با تاکید بر اینکه براساس قانون سود سهام عدالت سال ۹۵ نه اختصاص به خزانه دارد و نه متعلق به دولت است و حق مشمولان محسوب می‌شود، تصریح کرد: ۲۸ میلیون مشمول، صورت حساب سهام عدالت گرفتند و دو میلیون نفر قبض واریز کرده اند.

سبحانی افزود: از ۴۹ میلیون نفر مشمول سهام عدالت حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۶۰۰ هزار نفر متوفی هستند که براساس برنامه‌ها هم اکنون به وراث متوفیان صورت حساب سهام عدالت ارائه نمی‌شود، اما قرار است در دوره زمانی که در آینده اعلام می‌شود پس از انجام انحصار وراثت به آن‌ها صورت حساب ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه مشمولان سهام عدالت تا پایان شهریور امسال فرصت دارند صورت حساب خود را از سامانه سهام عدالت دریافت کنند، گفت: طی دو روز گذشته و همزمان با بازگشایی مجدد سامانه سهام عدالت حدود ۴۰۰ هزار نفر صورت حساب خود را از سامانه دریافت کرده اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر