بازدید 4712
۱

میثاقیان:همه تیم‌های ایران به ترکیه بیایند!

کد خبر: ۷۰۹۲۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲ 04 July 2017
سرمربی تیم سیاه‌جامگان از اردوی خارجی تیمش به وجد آمده است. او در تازه ترین اظهارنظرش گفت: در زندگی فوتبالی‌ام کمپی با امکانات ترکیه ندیده‌ام و به تیم‌ها توصیه می‌کنم به اینجا بیایند.

به گزارش تابناک ورزشی، اکبر میثاقیان در مورد اردوی تیمش در ترکیه گفت: اردوی خیلی خوب و مفیدی را در ترکیه برگزار کرده‌ایم و واقعا امکانات اینجا از هر نظر عالی است. ضمن اینکه خوشحالیم تیم پدیده هم در کنار ما اردو زده و انشالله هر دو تیم بتوانیم با آمادگی خوب لیگ را شروع کنیم.

وی افزود: در دوران زندگی فوتبالی‌ام برای اولین بار است که به چنین جایی می‌آیم و امکانات محل کمپ‌مان در ترکیه به قدری خوب است که به همه تیم‌ها توصیه می‌کنم اردوی خارج از کشور خود را در این محل برپا کنند. اینجا 5 زمین تمرین با کیفیت دارد و سالن‌های استخر و سونا هم موجود است. در کنار این مسئله هوای مطلوب و ایده‌آل هم وجود دارد که تیم‌ها می‌توانند به بهترین شکل اردوی خود را برگزار کنند.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره بازی دوستانه تیمش در ترکیه عنوان کرد: تا اینجای اردو یک بازی دوستانه با تیم لیگ دویی ترکیه داشتیم که به نظر من حریف‌مان واقعا تیم لیگ دویی نبود. از این جهت که آنها تیم سطح پایینی بودند و خطاهایی هم که انجام می‌دادند اصلا فوتبالی نبود و کلی بازیکنان ما را زدند. امروز (سه‌شنبه) با یک تیم آفریقایی بازی داریم و قرار است یک بازی دوستانه هم با تیم امید عمان داشته باشیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دم علی دایی گرم که همین پول رو تو ایران خرج میکنه
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار