بازدید 7523
۱

حمله داعش به «طوزخورماتو» عراق

کد خبر: ۷۰۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۱ 03 July 2017
تروریست‌های داعش امروز ششمین بار متوالی از سه محور به یکی از روستاهای منطقه «طوز‌خورماتو» در استان کرکوک عراق حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس، تکفیری‌های داعش که نفس‌هایشان در عراق به شماره افتاده است، امروز از سه محور به یکی از پایگاه‌های نیروهای پیشمرگه در منطقه «طوزخورماتو» حمله کردند اما نیروهای پیشمرگه بشدت در مقابل این حملات ایستادگی کردند و مهاجمان را به عقب راندند.

به نوشته پایگاه خبری شبکه کُردی «رووداو» تروریست‌های داعش امروز برای ششمین بار به روستای «زرکه» در کرکوک حمله کردند اما نیروهای پیشمرگه ضمن درگیری مستقیم با تروریست‌ها، موفق شدند آنها را به عقب‌نشینی وادار کنند.

«کامران احمد» فرمانده تیپ 11 نیروهای پیشمرگه گفت که بامداد روز دوشنبه (امروز)، تروریست‌های داعش به روستای زرکه در طوزخورماتو حمله کردند اما در تصرف این روستا ناکام ماندند و دو نیروی پیشمرگه نیز در این راه زخمی شدند.

روستای زرکه در غرب منطقه طوزخورماتو قرار دارد و نیروهای پیشمرگه ضمن حفر خندق‌ و سنگرسازی و ایجاد ایست بازرسی، تحرکات تروریست‌های داعش را رصد می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
داعش مگر علف هرزاست که هرچه میگویند ریشه کن شد بازهم از زمین سبز می شود؟تاحالا صدبار تابناک گفته داعش در عراق ریشه کن شده است .پس کو؟نکند از آسمان بر زمین داعش میبارد؟ عراق چرا مرزهایش را نمی بندد؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار