بازدید 4510

ترامپ و امیر قطر تلفنی گفتگو کردند

کد خبر: ۷۰۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲ 03 July 2017
همزمان با تمدید مهلت کشورهای عربی به قطر برای پاسخ به مطالباتشان، رئیس جمهور آمریکا و امیر قطر در گفتگویی تلفنی به بررسی تحولات بحران قطر و پیامدهای آن بر منطقه پرداختند.

به گزارش مهر به نقل از آناتولی، «شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر و «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در گفتگویی تلفنی به بررسی تحولات بحران قطر و پیامدهای آن بر منطقه پرداختند.

در همین راستا، خبرگزاری قطر اعلام کرد که امیر قطر در گفتگوی تلفنی با ترامپ تحولات بحران بین این کشور و کشورهای عربی حوزه خلیج فارس و پیامدهای آن بر منطقه را مورد بررسی قرار داد.

بررسی مواضع آمریکا و دیگر کشورها در قبال این بحران و ضرورت حل آن از طریق گفتگو و دیپلماتیک به منظور حفظ امنیت و ثبات منطقه از دیگر محورهای گفتگوی تلفنی سران آمریکا و قطر اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، دو طرف همچنین بر ضرورت ادامه تلاش ها و حمایت از تلاش های بین المللی و منطقه ای در زمینه مقابله تروریسم و افراط گرایی تاکید کردند.

گفتگوی تلفنی امیر قطر و رئیس جمهوری آمریکا در حالی است که چهار کشور عربستان، امارات، بحرین و مصر با درخواست کویت که خواستار تمدید ۴۸ ساعته مهلت به قطر برای پاسخ به مطالبات آنها شده بود، موافقت کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان